Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

383 berichten • Pagina 4 van 20

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 3/3/2012: Nieuwe Screens

thnx beide, heb vanmiddag ook nog een berry sim gemaakt maar wil eigenlijk foto's van haar in sugar valley. had al een topic geopend over het installeren maar nog niemand heeft gereageerd dus als jullie weten hoe ik die wereld moet installeren hoor ik het graag :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 3/3/2012: Nieuwe Screens

Nieuwe sim
Deze sim is erg neutraal. Blond haar en valt niet in haar gezicht, simpel wit jurkje en een simpele witte achtergrond. Hetgene waardoor ze op moet vallen is haar gezicht: de uitdrukking en haar
make-up. De foto's zijn beiden een beetje bewerkt, de foto's zien er wat helderder uit en hebben er een rand omheen. Bij de tweede foto is hij half gespiegeld, je ziet de twee helften van haar gezicht los van elkaar. Genoeg gepraat, dit zijn de foto's en ik hoop dat jullie ze mooi vinden! :)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 4/3/2012: Nieuwe Sim

thnx Imme
ik heb bij dezelfde sim als net de haren gekleurd, resultaat:
Afbeelding
de berry sim waar ik het over had
Afbeelding
en nog twee andere simmies
Afbeelding

Afbeelding

niet zulke bijzondere foto's, van welke sim of sims willen jullie nog een fotoshoot want ik zal niet van elke sim een fotoshoot maken, als jullie een van deze sims willen downloaden gewoon zeggen dan zal ik ze als simfile of simpack op mediafire en/of de uitwisseling zetten :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: My screens 4/3/2012: Nieuwe Sim

voorproefje:
Afbeelding
Ik wil een look a like van Katy Perry maken. Ik ben er nog mee bezig want ze lijkt er nog totaal niet op. Misschien de neus, ogen en de lippen redelijk maar de vorm is totaal niet Katy Perry.
Misschien hebben jullie nog meer dingen die ik moet aanpassen om haar meer op Katy Perry te laten lijken.
edit: de skin moet ik trouwens ook nog aanpassen XD
edit: een paar dingen aangepast, nieuwe foto

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie