Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

109 berichten • Pagina 5 van 6

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Deetui's Fotohokje

^ Dat klopt! En daarom zijn ze mislukt, maar ik als 'noob' in sims maken, is het nogal moeilijk XD Heb het zoveel mogelijk bij tori gedaan, maar op latere screens zul je het nog wel otndekken, ookal is zij ook zwaar mislukt. Ik wilde iets speciaals met ze doen, maar als iemand beter sims na kan maken, en die wil dat voor mij doen, dan graag! Want heb iets in mijn hoofd :D
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Deetui's Fotohokje (Big Mama, SV: De Inwoners)

Afbeelding

Hey,

Ik ga hier screens plaatsen van de familie Forum. Maar daar kunnen jullie aan mee doen! Elke naam in dit 'dagboek' wordt een naam van dit forum. De stamhouder is deetui (ik zelf) en die gaat dan bijvoorbeeld kinderen krijgen met Hiki (XD) en die kinderen heten dan Simsfreak en Shevens. Dit is natuurlijk een voorbeeld ;) Je kan je zelf ook inschrijven voor iets, maar dat kan pas als ik zeg dat dat ergens voor mag. En nu mag dat :D Als jij samen met deetui stamhoduer wilt zijn dan mag je je je inschrijven, en dat doe je door in je reactie 'pepernoot' te zetten. Als er meerdere willen zal ik er een van kiezen. Als niemand wilt, dan kies ik gewoon een random naam van het forum ;)

Afbeelding
En dit is het toekomstige huisje :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie