Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 32 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Preview landgoed (p.31) 28/12/13

^ Hahaha, nou ik kan hem op zich wel te download stellen (maar ik ga hem wel voor mijn dagboek gebruiken, daar is die voor bedoeld eigenlijk) maar er zitten ook veel downloads in dus het kan zijn dat er een hoop spullen vervangen worden dus dat het dan uiteindelijk helemaal niet zo is als ik het gemaakt heb en dat vind ik wel zonde. Maar als je hem echt graag wilt en je hebt redelijk veel downloads die er in zitten upload ik hem wel.
;)

Bedankt allemaal! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Roaring Heights (p.32) 30/12/13

#landgoed parientes.
Roaring Heights < >
Voor mijn dagboek Het verhaal van... heb ik een landgoed gebouwd. Vanaf het volgende hoofdstuk zal je het huis tegenkomen. Maar pas volledig als Benny, Zara en Zoey weer terugkomen van de universiteit.
Ik had een bestaande villa gevonden met een soort boomgaarde ernaast. Die boomgaarde heb ik gesloopt en in plaats daarvan twee huisjes gebouwd. De kavel staat aan de buitenkant van de stad, dus als je even zoekt vind je vanzelf de plek waar hij perfect past. Ik heb ook de downloadlink er bij gegeven, er zitten wel store items in, dus houd daar rekening mee. Uploaden naar de uitwisseling is me helaas niet gelukt, dus moet je hem gewoon even van Mediafire downloaden, als het niet lukt met downloaden moet je het maar zeggen!

_________________
Afbeelding

Dit landgoed bevat een eigen boomgaarde en twee authentieke, mediteraanse huizen. Beide huizen hebben meerdere slaapkamers en zijn groot genoeg voor een gezin van gemiddelde grootte. Ook bevat het landgoed een ruime garage en een paardenstal, zodat ook je viervoetige vriend een fijn thuis heeft.

Downloadlinks:
- Uitwisseling
- Mediafire

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie