Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 31 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Colorem (p.30)

#hobarts hotte hoek.
Familie Colorem < > Roaring Heights
Voor de uitdaging van de maand augustus heb ik het twee-sterren-resort omgebouwd tot een vijf-sterren-resort! Ik had het al een week af maar ik kom gewoon laat met het plaatsen er van. Spel liep telkens vast tijdens screens maken, wat heel vervelend is, omdat de kavel zo vol staat. Ik vind hem goed gelukt, hopelijk jullie ook. Ik kan nog eventueel kijken om hem te uploaden maar er zitten wel aardig wat store items in, dus het kan zijn dat hij in je spel er anders uit ziet!
_________________
Afbeelding

Hobarts Hotte Hoek was voorheen slechts benaamd als Hobarts Hoek. Van een niets voorstellend resort, is dit resort uitgegroeid tot een van de grootste concurrenten op Isla Paradiso. Sterker nog, dit vijf-sterren-resort is vrijwel de populairste. Het resort bied alles wat je maar wilt. Het resort heeft een restaurant met een gigantische keuze aan voedsel, een sportschool om toch fit te blijven tijdens de geweldigste vakantie ooit, een bar waar je 's avonds laat een drankje doet of 's ochtends vroeg croissant kan halen, een haven waar je je eigen boot kan aanmeren, luxe suites voor onvergetelijke nachten en zelfs een trouwlocatie! Wil jij een vakantie waarin je kan genieten van zon, zee en strand? Dan ben je bij Hobarts Hotte Hoek op de juiste plek!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: Dave's screens! ~ Hobarts Hotte Hoek (p.31)

Ziet er echt zo leuk uit!!!

Ik baal er echt van dat ik sinds Exotisch Eiland is uitgekomen ik zelf geen tot amper tijd heb gehad om te spelen. Ik weet nog niet eens wat het spel allemaal kan! Gelukkig houden jullie andere Simmers me zoet met alle prachtige creaties en screens!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie