Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 30 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Maddison (p.53)

#familie colorem (g1).
Plaatjes < > Hobarts Hotte Hoek
Dit is de familie Colorem, zij wonen nu nog in Lucky Palms, maar gaan met generatie 2 naar Isla Paradiso verhuizen. Het zijn berry's, gekleurde Sims. Elk kind krijgt drie kleuren mee van de ouders. Deze kleuren komen van de huidskleur, haarkleur en oogkleur. Deze kleuren mogen ze in hun kleding gebruiken. Verder heb ik niet echt regels opgesteld voor mijn berry's, ik cheat stiekem wel een beetje want ze woonden al in een vet mooi huis toen ik begon. Ik speel gewoon om zoveel mogelijk generaties te krijgen zonder verhaal of speciale screens. Daarom zijn ze niet zo heel bijzonder, maar ik vind het toch leuk om te laten zien.
_________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn Mint Colorem en Aster Iris, ze wonen samen in Lucky Palms.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze vonden twee drakeneieren in Lucky Palms, het waren een rode en een groene draak.

Afbeelding
Zonsondergang in Lucky Palms.

Afbeelding
Dit is hun huis, die heb ik hier gedownload.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze delen de liefde voor elkaar. :fluit

Afbeelding
Afbeelding
Mint vraagt Aster ten huwelijk, ze delen nu de naam Colorem.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En hun eerste zoontje Koisé is geboren.

Afbeelding
Koisé krijgt nog twee zusjes. Phalice (roze haar) en Luzey (oranje haar).

Afbeelding
Koisé als kind.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Phalice en Luzey worden als twee gelijken opgevoed en zijn een overduidelijke tweeling. Ze doen alles samen.

Afbeelding
Phalice en Luzey als kinderen.

Afbeelding
Afbeelding
Koisé als tiener.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De familie leeft voort. XD

Afbeelding
Het huis bij zonsopkomst.

Afbeelding
Afbeelding
Mint heeft een eigen tuin, om plantjes te laten groeien. Maar Phalice en Luzey komen er ook graag!

Afbeelding
Phalice en Luzey als tieners. (Het valt me op dat Phalice meestal rechts staat...)

Wie gaat de heir worden van generatie 2?
Ik kon echt niet kiezen, ik heb nu al wel een beetje besloten, maar ik ben benieuwd wie jullie het leukste vinden. Koisé was eerst echt mijn favoriet omdat hij als peuter en kind echt adorable was. Als tiener was hij stoer. Phalice was altijd het mooiste zusje, maar als volwassene is Luzey net zo mooi.

Afbeelding
Koisé Colorem

Afbeelding
Phalice Colorem

Afbeelding
Luzey Colorem
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Dave's screens! ~ Familie Colorem (p.30)

Wauw, Dave! Heb net alles teruggekeken/gelezen van toen ik niet echt actief was en ik vind alles wat jij maakt zó ontzettend mooi! Alles wat jij maakte was altijd al mooi, maar ik zie dat je jezelf nog steeds verbeterd en je je huizen stuk voor stuk origineel maakt! Je hebt me echt weten te inspireren om zelf ook weer aan de slag te gaan!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Colorem (p.30)

@Iedereen: Bedankt allemaal! Willen jullie ook even in de poll stemmen op jullie favoriet, dat is wat handiger. :p

@Imme: Het zijn een beetje rare namen, maar daardoor wel origineel. Het is wel leuk om zulke namen te bedenken, want ze slaan helemaal nergens op en dat kan wel bij berry's, vind ik. XD

@Annemiek: Echt een heel mooi compliment, dankjewel. Ik ben blij dat ik vooruit ga, yay! En leuk dat je geïnspireerd raakt, ik ben benieuwd wat je gaat doen of maken! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Colorem (p.30)

Er is nu een gelijke stand, Luzey en Phaloce hebben allebei 8 stemmen, maar ingame zijn ze nu volwassene en ga ik verhuizen naar Isla Paradiso. Het stemmen stopt dus en ik ga verder met allebei. Luzey wordt strandwacht en Phalice gaat Isla Paradiso verkennen. Ze krijgen waarschijnlijk allebei twee kinderen een een van die vier wordt heir van generatie 3!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie