Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 8 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! (: rode berry P14.

Ik heb de beginpost aangepast en er een mooie inhoudsopgave van gemaakt, als jullie dan ooit eens iets van mijn screens op willen zoeken, klik dan gewoon de miniatuur aan, dan kom je vanzelf bij de post waar de rest van de foto's staan! :D
Dave. schreef:Over smaak kun je discussiëren, maar kwaliteit, daarbij is het al gauw duidelijk of het goed of slecht is. Nou is het wel overduidelijk dat ik op mijn eerste pagina's vrij lelijke kwaliteit had. Helaas. In ieder geval, dit is mijn screen topic, en geniet van de foto's die wel mooie kwaliteit hebben!

Klik op de volgende miniaturen voor de volledige grootte, en meer foto's.

#Sims.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

#Huizen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

#Screens.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
:thumbsup
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! (: rode berry P14.

Iemand nog suggesties voor een leuk huis? Ik probeer telkens van alles, maar het wordt niets. Iemand leuke ideeën? Ik ben van plan huizen te gaan maken zonder inrichten enzo, die zal ik dan denk ik eerder als download geven.

v Nee, ik heb geen tumblr, dat is toch meer een meisjes site. :p

Laatst gewijzigd door Dave. op zo 27 mei 2012, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Dave's screens! (: rode berry P14.

Ik weet niet of je Tumblr hebt, maar daar kan je zoeken op bijvoorbeeld architectuur en dan zijn er een heeeeeleboel plaatjes van huizen enzo misschien dat je daar wat inspiratie vandaan kan halen? :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! (: rode berry P14.

#diamant.
Berry < > Pearl en Diamond Rainbow
Er is vaker gevraagd om mijn huizen, als download, dit heb ik nog nooit gedaan. Ik vind het heel leuk om huizen te bouwen, en de buitenkant doe ik dan ook erg snel, daarom ga ik waarschijnlijk vaker huizen uploaden zonder interieur. Ik heb mijn eerste huis wat ik ga uploaden af!
_________________

Afbeelding
Diamant is een kaal, ongemeubileerd huis, perfect voor een beginnend stel. Richt je huis in, en laat je sims kleur brengen in dit huis, zodat het gaat leven!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Downloadlinks:
- Mediafire
- Uitwisseling


Downloads:
- Garagedeur (TSR)
- Dak (TSR)

Laatst gewijzigd door Dave. op za 14 jul 2012, 18:50, 5 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! (: - Diamant (p.15)

@Nina, op het moment doet de sims 3 site het niet, en de upload knop in het startprogramma werkte niet, dus dat kan misschien nog wel even duren, ik ga proberen hem zo snel mogelijk ook via de uitwisseling als download te geven!

@abctje, die downloads zitten er meteen bij. De garagedeur is gewoon de normale garagedeur, maar dan drie breed, en het dak is het normale grijze dak, maar dan met een witte rand. Ik vind het geen opvallende downloads.

De rest, bedankt! Hebben jullie leuke ideeën voor een nieuw huisje?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie