Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Screens a la moi

Ja, ik vond dat het tijd werd dat ik wat screens ging neerzetten, Ze gaan van 3 verschillende families zijn, aangezien ik 3 families heb nu, ja, ik wil even zien wat ik het fijnst vind. Momenteel ben ik bezig met een vrouw, en 4 paarden, paardenfokkerij dus. Ik zal hiermee beginnen.

Afbeelding
Mijn sim hier. Luna Lovelang. Ze is een jongvolwassene. Houdt van buiten zijn, is goed met paarden, is een vegetariër, en nog wat, xd. Ze is rijk, want dat wou ik, en anders kon ik het huis wat ik wou niet kopen, xd.

Dit zijn haar paardjes, ze zijn lekker aan het pitten.

Afbeelding
Onze grote vriend Billy, lekker aan het slapen, gunt ons dus geen blik waardig nu.

Afbeelding
Lila, denk ik, ook heerlijk in de stal aan het snurken.

Afbeelding
Azicre, onze vriend, ik vind hem eigenlijk heel knap, xd.

Afbeelding
En, deze naam ben ik vergeten, het si een moeilijke naam, ze hangt wel lekker boven haar hooi en drinkbak te slapen, een fijne plaats denk ik. En ik vind haar eigenlijk de mooiste van ze allemaal.

Meer screens zullen natuurlijk snel komen, denk ik, maar nu weer even sims spelen dus.
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: Screens a la moi

Dankjeeee, dde volgende screens zullen wat meer beweging bevatten hoor.

EDIT:
Nieuwe screens.

Afbeelding
Jump, naampje, jump. Ja, ik weet de naam nu nog steed sniet, xd.

Afbeelding
Damn, ik kom maar niet bij het gras, damnm stomme bal.

Afbeelding
Whiieeeeee, rennen.

Afbeelding
Azicre in actie.

Afbeelding
HERTJEEEEEEE

En ja, mijn diertjes moesten het toen alleen redden, ik had moveobjects gebruikt, en ja, toen kon mijn sim niet meer bewegen, maakt niet uit waar ze stond, hpen dat als ikd e sims opnieuw opstart dat over is, anders heb ik een problemo, :glare
Sims3animallover
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
48
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 13:47

Re: Screens a la moi

Dankje, ik zal van deze familie geen pics meer kunnen plaatsen, mijn sim blijft vervelend doen, maaarrr, ik heb een andere familie, waar ik ook de eenhoorn gisteren nog heb gevonden, hierval zal ik zeker foto's plaatsen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie