Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

68 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Monstermummies Vervloekte Foto's ~ Derde opgraving!

Monstermummies derde opgraving met dit keer nog mummies ook!

Afbeelding
Deze Gele Amazone heeft de sim - genaamd Désirée Mazzamesses II (die naam komt van haar echtgenoot - inmiddels overleden -, de mummie Hoganiptah Mazzamesses II) in China gevonden! Later heeft ze 'm verkocht, omdat hij anders wegvloog.

Afbeelding
Tsja...je moet ook niet te hard van stapel lopen bij borden breken..

Afbeelding
Afbeelding
Gelukkig kan je dan altijd nog mediteren.

Afbeelding
Afbeelding
ZENEPORTATIEMODE AAN!

Afbeelding
...

Afbeelding
Afbeelding
Frankrijk, Désirées laatste bestemming. Inmiddels heeft ze twee vakantiehuizen - In Egypte en Frankrijk - en overal visumniveau 3 gehaald! En meteen haar levenswens behaald, want dat was voor alle plaatsen visumniveau 3 voor halen.

Afbeelding
Prachtig gezicht, dit!

Afbeelding
Ze heeft een dochtertje geadopteerd! Haar naam is prinses Leila Mazzamesses II! xD

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Eenhoorn! :wub

Afbeelding
R.I.P. de Farao Hoganiptah Mazzamesses II!

Afbeelding
...Hein, serieus?

Afbeelding
Afbeelding
Oh my, ik ben helemaal verliefd op eenhoorns! :wub



Dit was het weer voor vandaag! Hopelijk vonden jullie het leuk!
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Monstermummies Vervloekte Foto's ~ Derde opgraving!

Short story: Vloek van de baby's deel 1
Afbeelding
Er was eens een koninkrijk, hier heel ver vandaan. Iedereen leefde in vrede en de mensen waren gelukkig. Voor ons zou het een droomwereld geweest zijn.

Afbeelding
Alhoewel, iedereen..dat was niet helemaal waar. Dichtbij het paleis stond een klein, afgebrokkeld huisje bewoont door een gemene heks. Ze was zeker niet geliefd in het koninkrijk en iedereen meed haar dan ook. Dit zorgde ervoor dat de heks er alleen maar gemener en jaloerser op werd, wat later niet zo goed ging uitpakken voor de bevolking én voor de koning en koningin.

Afbeelding
Maar natuurlijk, zoals in alle sprookjes die net zo cliché zijn als deze, was er een goede fee. Dit keer is deze fee een vrolijke, jonge en vooral humoristische fee die de jongere zus is van de koning. Ze woont zo'n beetje naast de gemene heks in een vrolijke toren vol klimop.

Afbeelding
En dan had je de koning en koningin nog. Ze waren al wat ouder en hadden nog steeds geen kind. Gelukkig veranderde dat snel, want de koningin was zwanger! Het hele koninkrijk was in rep en roer en natuurlijk was het niet uitgesloten dat de heks hier ook achter kwam. En laat dit nou net een zwakke plek van de heks zijn. Zelf kon ze maar geen man vinden of kinderen krijgen, waardoor ze diep in haar hart ongelukkig was en troost putte uit het neerhalen van anderen. Toen zij hoorde dat de koningin zwanger was, was dat als een dolk in haar hart! De heks was stikjaloers en verzon een plan om de koning en koningin het leven zuur te gaan maken. En niet zo'n beetje ook!

Afbeelding
Tijdens het thee-uurtje van de koning en koningin, verscheen er een fel, goudachtig licht in een van de woonkamers. De koning en koningin schrokken heel erg, ik bedoel, hun thee-uurtje werd verstoord! Hun thee-uurtje! Het favoriete uurtje van de dag! Wie doet zoiets nou?

Afbeelding
Het was niemand minder dan de supergeweldig, lieve, knappe, sexy groene heks! Althans, zo dacht zij over zichzelf. De rest van de wereld was iets minder enthousiast over haar uiterlijk en karakter. Zo ook de koning en koningin. En zo'n bezoekje van deze supergeweldige, lieve, knappe, sexy groene heks voorspelde dan ook niet veel goeds. Al voorspellen dit soort heksen in elk sprookje niet veel goeds, maar dat is maar een onbelangrijk detail, toch? In ieder geval, de heks had een geweldige entree en toen begonnen de problemen pas écht.

Afbeelding
"Wat doe jij hier! Verdwijn uit mijn ogen! Je verstoort mijn thee-uurtje en als koningin van Diamantia ben ik hier niet van gediend! Tenzij je mee wilt drinken natuurlijk, maar daar moet je toestemming voor hebben. En in jouw geval, krijg je dat zeker niet!"

Afbeelding
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, koninginnetje," de honende ondertoon in de woorden van de heks waren duidelijk te merken, "Let maar op!" De heks begon wat vreemde woorden op te sommen. De koningin keek nogal verbaasd van haar man naar de heks en weer terug. Het is niet gewoonlijk dat er een heks spreuken op je staat te beoefenen, terwijl jij alleen maar gezellig even thee wilt drinken. Tenminste, ik zie dit tafereel niet elke dag zich voordoen.

Afbeelding
"Jij denkt dat je een perfect leventje hebt, hè? Daar zou ik al hélémaal niet zeker van zijn! Jij denkt nu, haha, dreigement van een onbenullige heks, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! En je negeert mij dan ook volkomen. Jammer dat dit je perfecte leventje gaat kosten. Nou eigenlijk niet echt jóuw perfecte leventje, eigenlijk die van je dochter. Maar niets doet zoveel pijn als je eigen kind zien lijden, dus ja. Zal ik jou eens wat- , oh daar ga je al. Nou, dan vertel ik het de volgende keer wel. Nee, toch maar nu, want dan hoor je het niet eens! Alleen die sufferd van een koning, maar niemand boeit jou, koninkje." De heks zwaaide vrolijk met haar toverstaf in het rond, nog wat woorden van haar spreuk namompelend.

Afbeelding
Afbeelding
De koningin daarintegen viel met een harde klap neer op de houten vloer. Ach ja, de heks' spreuk was ook niet zomaar een spreuk, hè. Het is wel de slechte heks in dit verhaal, die hebben altijd van die belangrijke, dit-maakt-het-verhaal-spreuken die je écht niet kan míssen!

Afbeelding
"Dus, lieve koning, ik heb niet je mooie vrouwtje vervloekt, maar je aanstaande dochtertje. Natuurlijk ben jij nu in je leeuwenbui enzo, maar blabla, laat me eerst überhaupt vertellen wat ik je lieve meiske heb aangedaan. Vraag me trouwens niet waarom je koninginnetje is flauw gevallen, dat hoorde er eigenlijk niet bij. Maar goed, ik zal je het maar even vertellen. Jouw lieve dochter zal nooit geluk ervaren en zich dus nooit gelukkig voelen, tot ze de limiet van honderd kinderen heeft bereikt. Ja ja, daar kijk je van op, hè! Haha, nou ik ga weer, leuk jullie gezien te hebben en succes met mijn vloek. Bye!"

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tralala, nu is het de beurt van de goede fee. Zoals gepland gaat de koning nu raad vragen bij zijn zus, de fee. Hij komt dus klagend aan en vraagt wat hij nu moet doen. Dus zijn lieve feeënzus vertelt 'm dat ze niet veel voor zijn vrouw kan doen, maar weet wel iets. Hier nog het gesprek in details voor de geïnteresseerden:

"Lieve, lieve zus van me, je moet me helpen!" De koning keek haar smekend aan. Zij lachte, alleen als haar broer iets nodig had, zei hij 'lieve zus' in plaats van het gewoonlijke, plagerige 'zusje'. "Wat is er, lief, broertje van me?" Zei zij op haar beurt. De koning begon zijn verhaal. Het was niet heel lang, ja, ja, dat verwachtte je vast wel. Zowat overal staat: 'Het werd een lang verhaal', nou ik wilde het dus anders aanpakken, vandaar mijn aanpassing. De goede fee keek haar broer bedroefd aan, er was niet veel dat ze kon doen. "Ik heb wel een idee, hm..."

Afbeelding
Samen met de koning besloot de fee de koningin te bezoeken. Zij lag verward op bed, nog in schock door het voorval met de heks. De koning wist niet wat zijn zus ging doen, maar dat maakte in dit geval even niet uit, toch?


Afbeelding
Afbeelding
De fee sprenkelde wat gouden feeënstof in het rond. "Lieve koningin," zei ze met een glimlach, "Er was misschien niet veel wat ik kon doen, maar ik hoop dat dit de pijn een beetje verlicht. Uw dochter zal op haar achttiende verjaardag naar een compleet andere stad, wereld, plaats, hoe je het ook noemen wilt, verhuizen. Ze zal troost putten uit het schrijven van verhalen over hier, haar geboorteland en daardoor nog enigszins gelukkig worden, samen met de kinderen die ze krijgt. Wanneer ze eenmaal honderd baby's heeft, zal iedereen terugkeren naar Diamantia en leven we allemaal nog lang en gelukkig! Al weten we niet of ze het gaat halen, natuurlijk. Anders zal ze helaas bezwijken onder de heks' vloek..."

Ik was aan het rondkijken voor wat leuke uitdagingen voor de sims en er bleken veel disneyuitdagingen te zijn. Door die uitdagingen kwam ik op het idee om een honderd baby's challenge te starten - gewoon voor de fun, niet echt speciaal -, maar het leek me leuk om er een verhaaltje bij de schrijven die ik dan natuurlijk hier kon posten. Dit is pas deel één van het verhaal en deel twee komt zo snel mogelijk online. Het idee is een beetje gestolen van Doornroosje, ghehe. :sweatdrop Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie