Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

~ Snooki's & Crocodilly's dumpplek ♥

Heeee, ik (Snooki) en Crocodilly (mijn o zo beroemde krokodil) hebben een eigen rommelhoekje. ;'D

Ik ben dus Snooki, oftewel Mara (heb mijn nickname laten veranderen) en hou ontzettend veel van shoots maken met de Sims 3, dus ik dacht: Laat ik eens een topic openen op Simsnieuws met mijn shoots erin! Mijn shoots draaien meestal altijd om Twilight, maar het kan ook zijn dat ik in een creatieve bui ben en ineens een hele andere richting op ga. :D Maar in Twilight zitten natuurlijk ook 'thema's'. Hier een kleine onthulling hoe de shoot die als eerste aan de beurt is gaat heten:


Volterra
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Snooki op za 16 jul 2011, 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ~ Snooki' Shoots! <3 - Thema: Twilight

Leuk <3
Ben super benieuwd wat je gaat maken, dat stukje ken ik wel ;P
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: ~ Snooki' Shoots! <3 - Thema: Twilight

Dankje voor de leuke reactie's! :D Dat geeft me wel weer een zetje om door te zetten, ondanks dat ik niet echt supah dupah goed ben in shoots. :sweatdrop Ik moet ook beter in shoots worden en echt de tijd er voor nemen om het 'decor' te bouwen, haha. :D
Voor de mensen die niet weten waar de 'Volterra'-shoot over gaat, hier een kleine samenvatting:
Op het verjaardagsfeestje van Bella Swan bij de Cullens thuis sneed Bella zich aan het cadeaupapier. Jasper, de broer van Edward, kon zich al niet goed beheersen bij Bella in de buurt en stortte zich op haar, maar hij werd weggetrokken door zijn andere broers en Rosalie. Edward besefte dat het gevaarlijk was om bij haar in de buurt te blijven na wat er was gebeurd en vertelt Bella in het bos dat dit de laatste keer is dat hij haar ziet, en andersom. Bella is hier kapot van en ziet Edward maanden niet. Haar inmiddels beste vriend Jacob Black had haar aangespoord om te gaan klifduiken in La Push, het reservaat van het Quileuteroedel waar Jacob zich als weerwolf heeft gevestigd. Bella is zonder toestemming gaan klifduiken - zonder Jacob erbij - omdat ze zich besefte na een gevaarlijk incident in Port Angeles - een stadje buiten Forks - dat wanneer ze gevaarlijke dingen doet dat ze Edward extra goed herinnerd. Ze krijgt hallucinaties. Een vriend van haar vader, Harry Clearwater, overlijdt plotseling aan een hartaanval en de zus van Edward hoorde dat. Ze had aan Edward vertelt dat Bella een levensgevaarlijke klifduik-sprong had gemaakt en toen Jacob bij Bella thuis was, belde Edward plotseling op om te vragen of de vader van Bella ook thuis was. Dat was hij niet, Jacob zei alleen dat hij naar dé begrafenis ging. Edward dacht dat dit om de begrafenis van Bella ging - wat dus niet zo was, ze leefde nog - en vertrok naar Volterra om een wet van de Volturi de overtreden zodat hij ook niet meer hoefde te leven. Want wie de regels van de Volturi overtreed, leeft niet lang meer. Bella en Alice kwamen daarachter en gingen hals over kop naar Volterra op Edward tegen te houden. Maar daar gebeuren nog veel meer dingen, zoals een onverwachte ontmoeting met de bloeddorstige vampiers van de Volturi en een romantische verzoening tussen Bella en Edward.
Geen kleine samenvatting, verdorie. :$


Deze vind ik niet écht goed gelukt, maar oke. :P
Afbeelding

Er volgen meer, maar ik moet ook nog aan mijn dagboek werken en de Sims 3 Levensweg es effe uit proberen. :D
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ~ Snooki' Shoots! <3 - Thema: Twilight

Leuk :D
Alleen vind ik Edward niet echt lijken :$
Maja, zoiets is best moeilijk ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie