Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2991 berichten • Pagina 149 van 150

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

Ik vind persoonlijk cartoony wel mooi, maar niet de sims4 - cartoony. Sims3 - cartoony, realistisch, maar toch iets fris en cartoonachtig.

Zoals dit:
Afbeelding

Ze hebben cc, maar het sluit redelijk goed bij de spullen van EA aan en ze zien er op een manier toch nog realistisch uit, maar toch nog alsof ze wel degelijk met een computerspel gemaakt zijn en ze zien er nog 'simmelijk' uit, vind ik. Maar zoals je ziet lijken ze totaal niet op sims4-sims. (die vind ik ook verschrikkelijk, die zijn niet realistisch of cartoony, die zijn gewoon speelgoed)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

^ nu even een vraag voor de alleskenner.. Die vrouw.. Wat is EA? Ogen, nee. Haar, nee. Kleren, nee. Skin, nope.. Wimpers, noo. Make up, uhm nee. xD die rechter vind ik lelijk.. Die lijkt op sims 2.. Idk

Dit is mijn mening maar een feiten over die vrouw ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

^
Niet haten op Sims 2 :P


Naja CC is mooi zolang het Maxis-Match blijft, vind ik :)

Heb geen mooie sim, heb de laatste tijd weinig gesimst o:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

Ollie.2000 schreef:^ nu even een vraag voor de alleskenner.. Die vrouw.. Wat is EA? Ogen, nee. Haar, nee. Kleren, nee. Skin, nope.. Wimpers, noo. Make up, uhm nee. xD die rechter vind ik lelijk.. Die lijkt op sims 2.. Idk

Dit is mijn mening maar een feiten over die vrouw ;)

Eigenlijk mag dit maar ik ga er toch gewoon op reageren:

Dit is een screen van dingen die gewoon te combineren zijn met de spullen van EA, en met dingen die ik best mooi vind: omdat het erbij past, bij de mooie EA-stijl (van de meeste spullen) Ik vind de meeste dingen wel mooi zolang het maar écht maxis match is en het, tja, 'zuiver' is. Het klinkt raar maar ik kon geen beter woord vinden.

Verder is de kleding van de vrouwelijke sim van EA. En de man lijkt niet op sims2 vind ik, helemaal niet.

v Die sims vind ik ook niet perfect, maar het is maar een beeld hoe ik ze ongeveer wil. Gewoon: Maxis-match en, tja, 'zuiver'. En ik weet niet vanwaar het komt, maar ik heb het(of toch iets wat er érg goed op lijkt) en ik heb geen kleding - costum content, dus het is denk ik eens van de store. Verder weet ik dat er wat nog best wel mooie cc - kleding is, maar mijn laptop houdt niet zo veel van cc en ik download alleen maar cc als ik het écht, maar écht wil.

edit:

Om nog een beetje on-topic te blijven:

Afbeelding
Nihal
Afbeelding
Sennar (oké, ik moet zijn ogen verdonkeren, nu zijn die wit)

Beide screens zijn onbewerkt en de cc staat in mijn screentopic ;)


edit nr. 2:

v Ik vind veel cc écht lelijk.(Dat ligt ook wel wat aan stijl, alles waar 'yolo' ofzo op staat keur ik al af) Mijn laptop gaat niet flippen hoor, maar ik hou het spel gewoon graag proper en download sommige dingen een beetje uit noodzaak.(Als ik ergens een cc-kapsel tegen kom dat perfect is voor een sim die met geen ander kapsel staat, dan download ik het pas, ook alles is werkelijk in aparte mapjes en zo gestopt.)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 01 mei 2015, 14:09, 7 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

^ Welk uitbreidingspakket komt dat dan? :huh
En ja, die kleren zijn mooi. Er zijn heel mooie cc kleding hoor. Alleen zoals jij ook vind.. Die extreem plakkerige kleding is lelijk xD maar als ik deze screen bekijk, zie ik niet echt een sim-sim eerder een realistische-sim ofzo ;)

Maar zulke kleding zou ik dan eerder gebruiken bij dagboeken ofzo, shoots kan ook alleen zijn er wel betere cc.

Edit: ^ tja, dat je laptop het niet aan kan kan ik niet aan doen, dat is geen reden om cc niet mooi te vinden ofzo.. ;)
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

YOLO is al bijna weg.. waar klagen jullie over? Weer te laat.. xD En veel mensen vinden het ook irritant dat er weer van die serieuze mensen zijn die er veel over klagen.. laat ze gewoon doen..
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: ***Laat Je Mooiste Sim Zien***

Afbeelding

Enfys Musoke. (Van dichtbij ziet dat getekend haar er verschrikkelijk uit :sweatdrop )

Afbeelding
Random afbeelding van een random sim, gemaakt op 20 minuten. (Om te jureren bij een wedstrijd)
Afbeelding
Dezelfde sim/originele versie van de sim hierboven. Ik had haar oorspronkelijk gemaakt voor iemand anders, die nog een extra mama/papa nodig had voor haar rainbowcy-100 baby's challenge ding.

En ohja, deze 2 cuties:
Afbeelding
Afbeelding

Jaeda en Fox Night.

En ook nog deze hottie:
Afbeelding
Wat jongvolwassen worden en een stoppelbaard wel niet kan doen.

En ook nog:
Afbeelding

Auduna Iris Ailiss - een projectje van een sim. (Heb ik even gepauzeerd om me op andere dingen te richten)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie