Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

146 berichten • Pagina 6 van 8

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Eveliens screens - Nieuwe screens blz. 9

Ziet er nu al gaaf uit, en als je die sim wilt uploaden, als het geen probleem is, graag <3

Oke, hartstikke bedankt hé! :knuffel
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 18 sep 2011, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Eveliens screens - Nieuwe screens blz. 9

Dan plaats ook ik toch maar een paar Beestenbende screens :) (15 om precies te zijn :P) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De puppy die mijn twee honden hebben gekregen :wub (ze heeft hetzelfde hartje om haar oog als haar vader)

Afbeelding

Afbeelding
En mijn Fries en zebra hebben ook een veulentje gekregen :wub Vader op de achtergrond. (:

Afbeelding
Aww, puppy'tje en veulentje samen <3 Puppy heeft een witte kont haha, hij is in de sneeuw gaan zitten :|

Afbeelding

Afbeelding
Woo, het eerste wilde dier dat ik heb gezien! Jammer dat ie ontsnapte toen mijn sim 'm wilde vangen..

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb op het moment helemaal geen downloads in mijn spel (het viel uit door al mijn cc volgens mij), dus ook geen skins of ogen, daarom zien mijn simmetjes er iets anders uit dan normaal.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Eveliens screens - Eindelijk ook wat BB screens op blz.

Bedankt allemaal :wub

Ennn ik ben nu ook EINDELIJK de eenhoorn tegengekomen! :D Hier een screen van hem (of haar), en als ik 'm geadopteerd heb komen er nog wel meer of course:


Afbeelding
De eenhoorn, genaamd Bonnie Paard (wel vage naam, maargoed..)

Afbeelding
En een nogal vaag hert, waarvan ik niet weet of het nou zo hoort of niet.. :S Het lijkt me niet, maar zijn ogen zijn wel normaal.. :S Noujaaa.

Edit: 2000ste post yeaah xd

Laatst gewijzigd door Evelieen op ma 31 okt 2011, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie