Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

123 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: xRainbow Pictures - 18/06 - Pagina 8

Weer nieuwe:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

v Die ogen komen van MTS, als die weer online is zal ik wel even voor je kijken :) (wel default). Die blauwe is inderdaad dezelfde blauwe als in de vorige post. Maar niet dezelfde als die roodharige. :)

Laatst gewijzigd door xRainbow op zo 26 jun 2011, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: xRainbow Pictures - 26/06 - Pagina 9

Ik heb weer een nieuwe foto! Ook heb ik even een filmpje gemaakt van het huisje waar deze sim in woont, want daar ben ik best wel trots op. Ik moet wel even zeggen dat mijn filmkunsten te ziek voor woorden zijn, want in Bridgeport doet mijn tab-toets vreemd. :$ Deze sim en dit huis zullen jullie nog wel terug zien, waar en wanneer verklap ik nog niet. :P

@Anna De ogen zijn de 'O My Tiffany Eyes' van MTS. Hier: http://www.modthesims.info/download.php?t=397231

------
Sim - Mercedes Anderson
Afbeelding
------
Filmpje - Het huis BEROERDE FILMKUNST, JA IK WEET T


Reacties zijn welkom!

v Bedankt voor de tip, ik heb het inderdaad al eens geprobeerd maar het helpt niet. o.o En ja, ik heet niet voor niets Roos. (A) Nu ik het zo bekijk is het een nogal druk appartementje maar naar mijn mening wel erg gezellig. :3 Ik zal de details nog wel doen, maar dit is in ieder geval de eerste indruk. De plinten heb ik dan over het hoofd gezien, die zal ik ook nog wel veranderen. :)

Laatst gewijzigd door xRainbow op vr 01 jul 2011, 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: xRainbow Pictures - 01/07 - Pagina 9

Haha, misschien moet je in dat filmpje wat proberen met CRTL + 5, 6, 7, 8, en 9. Weet je hoe dat werkt?

Verder vind ik het wel een heel gezellig appartement. Ze zijn (of jij bent) zeker gek op bloemen?
Ik vind het alleen wel mooier als je de plint overal in dezelfde kleur doet. (Die onderste rand van de muur.) Maar dat ik mijn mening. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: xRainbow Pictures - 03/07 - *SHOOT* Pagina 9

Ik wou gewoon even wat proberen. :)
------------------------------------------------
Afbeelding
'Waking up I see that everything is OK. The first time in my life and now it's so great'
Afbeelding
'Slowing down I look around and I am so amazed. I think about the little things that make life great. I wouldn't change a thing about it'
Afbeelding
'This is the best feeling..'
Afbeelding
'This innocence is brilliant. I hope that it will stay, This moment is perfect, Please don't go away'
Afbeelding
'I need you now. And I'll hold on to it, Don't you let it pass you by..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie