Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1598 berichten • Pagina 80 van 80

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Refurb goes 365: Nog ~2~ dagen

Afbeelding
DAG 365 - FINISH!!

Dit is het dan! Mijn project zit er vandaag op. Precies een jaar geleden startte ik met dit project en de bedoeling was om elke dag een screen uit de Sims 3 te uploaden, en dat is me gelukt!

Het is een aanrader voor iedereen die wat standvastigheid wil, genoeg tijd heeft en het is ideaal om voor jezelf te doen om eens te kijken of je het volhoudt. Daarna helpt zéker als je een aantal mensen hebt die je aanmoedigen het hele project door, 365 dagen lang. Buiten dat het een uitdaging voor mezelf was, vond ik ik het toch enorm fijn dat er altijd een vaste delegatie klaar stond, en zelfs mensen die het topic nog nooit hadden bezocht. 'Mooie screen!', 'Haha, echt grappig' of de klassieker inmiddels 'GLOEP!'.
Dus hierbij bedank ik iedereen van Simsnieuws.nl: de leden en de moderatoren omdat ze mij gewoon het projectje verder hebben laten afmaken en het project een keertje onder de aandacht hebben gebracht op de voorpagina.

En tsja, inderdaad, dit is mijn laatste screen en ik stop ook. Een 365 project is ook voor 365 dagen lang. Zo denk ik tenminste. En het lijkt me eens heerlijk om straks niks te hoeven, of dat je opstaat met het gevoel 'Oh, moet nog een screentje maken en uploaden!'. Heerlijk lijkt me dat! Maar ik ga toch de mensen die altijd wat krabbelden in mijn topic missen hoor!

Dus hierbij:
HARTELIJK BEDANKT aan iedereen die ooit in mijn topic heeft GELEZEN of GESCHREVEN.

Ik wens jullie een FAN-TAS-TISCH nieuwjaar, en ik zou zeggen, ga zelf eens een uitdaging aan!

Gloepjes,
Refurb!
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie