Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
wouter-vermeulen
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 28 dec 2010, 19:43

Ik heb jullie hulp nodig!!!!!

Hey ik ga binnenkort een nieuw sims 3 filmpje maken maar ik wil eerst weten of het wel een leuk idee is om hem zo te maken!

Hier komt m'n idee:

Ergens in Twinbook, woont een gezin, een man, en vrouw en hun kind. De man had in zijn kindertijd problemen, hij werd door niemand gewaardeerd of serieus genomen! Daarom ging hij t slechte pad op, maar zijn vrouw denkt dat hij in het zakenkantoor werkt! Terwijl het met criminele zaken bezig is!

Op een dag wordt hij gebeld door zijn baas, hij krijgt de opdracht om iemand te vermoorden, omdat die persoon ooit geld van hem had geleend maar nooit teruggekregen. Maar die persoon was... ZIJN VROUW! Hij moest zijn vrouw vermoorden! Eerst zei de man dat hij het niet zou doen, maar zijn baas zei, als hij het niet zou doen, dan zou de baas hem vermoorden! Na lang nadenken besloot hij om het toch te doen! Hij saboteerde de TV op hun slaapkamer, stopte de wasmachine propvol en pakte toen een bedorven restje wafels uit de koelkast en at dat op!

De volgende dag lag hij ziek op bed. Zijn vrouw bleef thuis om voor hem te zorgen. De man zij dat de was nog gedaan moest worden! Zijn vrouw zette de wasmachine aan en kwam toen terug om nog voor hem te zorgen! Toen de was klaar was pakte zijn vrouw de was uit de propvolle wasmachine. Natuurlijk was ze helemaal doorweekt! Nu was het moment, dacht de man. Hij stapte uit bed en vroeg zijn vrouw of ze de tv kon maken omdat hij tv wou kijken! Omdat ze zo handig was wilde ze de tv wel repareren! Maar ze was natuurlijk helemaal doorweekt! Toen de vrouw bezig was met de tv, pakte de man de afstandsbediening en zette de tv aan!!!

"Bzzzzzzzzzzzz!!!!" hoorde je duidelijk! Zijn vrouw kreeg een schok! Ze was in 1 oogopslag... dood! De man zag hoe ze overleed, maar hij moest er meteen aan denken wat er zou gebeuren als hij dit niet deed!

De weken die volgde waren verschrikkelijk voor de man! Hij sliep slecht en zag steeds de moord opnieuw! Na een maand kon de man het niet meer aan! Elke nacht die nare droom! Hij werd midden in de nacht wakker, liep naar de telefoon en belde de maatschappelijke werker, om zijn dochter op te laten halen! Hij liep naar zijn slaapkamer, daad de deur op slot, gooide de sleutel uit het raam en liet zichzelf verhongeren!

EINDE


ALS JE DIT EEN SPANNEND VERHAAL VIND OF IETS ANDERS, POSITIEF OF NEGATIEF, DAN MAG JE ALTIJD REAGEREN! SUGGESTIES ZIJN OOK ALTIJD WELKOM!
You can be the best sims-player ever! If you want!

Je kan de beste sims-speler ooit worden! Als je het zou willen!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Ik heb jullie hulp nodig!!!!!

En dat kind dan? (ik bdl niet dat ie dood moet)

Verder klinkt het best spannend,
al zou je er misschien wel iets van tekst bij moeten zetten,
om het duidelijk te maken
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
wouter-vermeulen
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
di 28 dec 2010, 19:43

Re: Ik heb jullie hulp nodig!!!!!

Simsfreak schreef:Verder klinkt het best spannend,
al zou je er misschien wel iets van tekst bij moeten zetten,
om het duidelijk te maken
Ja, eigenlijk wel! Maar ik denk er aan om voice overs te gaan gebruiken!
You can be the best sims-player ever! If you want!

Je kan de beste sims-speler ooit worden! Als je het zou willen!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Ik heb jullie hulp nodig!!!!!

Als ik jou was zou ik er zo snel mogelijk aan beginnen,
want volgens mij klopt alles :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie