Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

FerdySim86
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 20 feb 2016, 11:17

Hotel Sims Vegas

Hoi! Ik heb mij zojuist pas aangemeld op dit forum, maar speel al een tijdje sims 3. Vaak maak ik hele projecten met een verhaal er in. Zo heb ik als eerste item "Hotel Sims Vegas". Ik wist nog niet dat dit forum er was, dus ik besloot een website te maken voor mijn project. De site is: http://www.hotelsimsvegas.jimdo.com Hieronder vast een screenshotje van het geheel. Laat je grijpen door de geweldige features zoals "de wand der waarheid" en "De waterbrug". Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding
FerdySim86
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 20 feb 2016, 11:17

Re: Hotel Sims Vegas

Rudy schreef:Ziet er al leuk uit, net als je site :laugh
Je kunt trouwens ook wat mooier screens nemen als je in leefmodus op de tab-toetst klikt. Dan zie je geen rastertjes en kun je (als je het een beetje doorhebt) zelfs de camera onder allerlei hoeken draaien. Handig om kamers mooi mee op de foto te zetten. :)
Ik heb nog meerdere projecten die al klaar zijn, waaronder een soort internaat, een gevangenis. Kan ik het mooi bij uitproberen. Moet ik dan niet eerst een persoon daarin plaatsen? :thumbsup Het draaien van de camera had ik inderdaad al wel door, wel jammer dat de camera mee omhoog gaat bij bergen buiten de kavel.
FerdySim86
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 20 feb 2016, 11:17

Re: Hotel Sims Vegas

Rudy schreef:Ja, je moet wel eerst iemand op de kavel hebben wonen (het is toch gewoon een woonkavel neem ik aan?). Mocht je dat niet willen, dan kun je ook nog altijd eerst saven, dan een willekeurige Sim op de kavel laten wonen en screens maken, en dan gewoon afsluiten zonder nogmaals te saven. :)
Klopt, is een woonkavel. Niet willen is het probleem niet, alleen ben ik veel meer van het bouwen. De game is van mijn vriendin, zij leeft er meer mee (tot ik aan het bouwen ging...)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie