Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Eursproctis Similis - Eursproctis Similus (!!*)

Eursproctis Similis - Eursproctis Similus. :love :swing

Afbeelding

Eursproctis, what?
EURopa, SPROokje, SIMili/SIMilar
“Euproctis Similis” is een nachtvlinder uit de familie van de spinneruilen (Erebidae), onderfamilie donsvlinders (Lymantriinae).

"Eursproctis Similis" is de God van de vlinders en "Eursproctis Plumb Simulo" is een God/Godin van de feeën (de plumbob)

Het verhaal gaat over de Prinses van Fairy Sims World die door de toverspreuk 'Eursproctis Similis Eursproctis Similus' getransformeerd werd van sim naar fee.

Afbeelding

Volg ook op:
Tumblr
Eursproctis' Simblr
Hier zal het verhaal in het kort op komen, enkel samenvattingen. Het volledige verhaal komt gewoon hier. Ook reblog ik er leuke finds.
Youtube
Eursproctis Similis' YoutubeChannel (hier zullen later machinima komen)

Inhoud dagboek:
* Introductiefilmpje
* Inleiding pagina 1
* Hoofdstuk 1 binnenkort online

Laatst gewijzigd door SimmertjeM op wo 09 sep 2015, 17:21, 39 keer totaal gewijzigd.

SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Gezocht: simmers die machinima film willen maken (sprook

INTRO:

Afbeelding

Eursproctis Similis: "My call for Humanity! Being a human being is hard at times. As a human being, life is hard and u’re going to fall and get up again, like I always did. My whole life, since I was born, I had some deep troubles. Or so I thought I did. Just because I always felled so different. Humans, wake up! I know it hurts and it burns and I can feel all your pain. U all think I’m crazy? Well maybe I am, but I’m proud of who I am. The people who really know me, and stand by me, true friends and family, my homies, I know we will all get what we deserve! We are fighters! We are survivors!"

Afbeelding

Laatst gewijzigd door SimmertjeM op ma 07 sep 2015, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie