Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 3 van 3

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Eerste bewerkingen 18-02

^Dankje Eenhoorn! :knuffel
Dus... Weeral een nieuwe bewerking! Deze keer heb ik met green screen gewerkt. Alleen vind ik geen goede gratis programma's/site's om de green screen te bewerken... Dus weet iemand er een? Want degene die ik nu gebruik is zo met een gekartelde rand rond je sim...
Afbeelding
De achtergrondfoto heb ik trouwens zelf gemaakt in Frankrijk een half jaar geleden :D

v Bedankt voor de tip! Ik weet dat het niet zo goed samen gaat, maar het was maar een eerste probeerseltje ;)

Laatst gewijzigd door Margothieke op do 19 feb 2015, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Margothieke's creatieve hoekje (green screen hulp nodig!

paint.net,

gewoon met het toverstafje weg doen. (wel niet vergeten als een paint.net-bestand op te slagen nadien)

En dan moet je de achtergrond openen in iets anders en de screen (of wat er nog van over blijft) er op plakken.

Ik vind persoonlijk de sim niet zo mooi bij zo'n echte achtergrond, het past niet bij elkaar en gaat niet goed in elkaar over waardoor het gewoon niet klopt.
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Margothieke's creatieve hoekje (green screen hulp nodig!

Paint.net wil om de een of andere manier niet op mijn pc installeren dus heb ik hetzelfde programma als bij de vorige screen gebruikt. Ik weet dat deze sim niet zo super mooi samengaat met de achtergrond, maar ja het is ook nog maar mijn eerste green screen shoot en green screen bewerking. Sorry, ik wist echt geen naam, vandaar deze spastische naam:

Green screen cutie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

v Dat had ik op google gezien, maar ik snapte er niets van xD Bedankt ;)

Laatst gewijzigd door Margothieke op za 21 feb 2015, 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie