Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

[RECLAME] The adventures of: Françios S02

Hallo SimmerS!

Wil je op leuke wijzen spoilers ontdekken?
Hou jij van ontdekkingsreizen en het uitvinderschap?
Dat is mooi! Want vanaf de zomer van 2010 komt er een tweede seizoen Françios!!!!!!!!!

Je zult zeker denken: Waar heeft die gast het over?
Bekijk dan eerst https://www.youtube.com/watch?v=tEL8U3NURf0 , dat filmpje. Het is S01EP2 . Die vind ik zelf de beste.

Bekijk voor meer Sims op het YouTube-kanaal van x0greenday0x.

Maar nu een echte preview van wat nieuws:

In seizoen 1 van The adventures of Françios ging het alleen over reizen dit,reizen dat..

DAAR KOMT VERANDERING IN!!!!!!

Françios had genoeg van het reizen. Door vervelende kriebelbeestjes,is onze Françios onwel geworden en is nooit meer de oude. Oppeens is ie de dramatische genius.
HIJ HEEFT EEN BAAN! Als uitvinder. Zijn ontdekkingen lopen nogal uit de hand,en zetten Sunset Valley op stelte! De veloren zus van Françios , die als dood beschouwd werd, woont in het moerasstadje Twinbrook.
Zij gaat als dappere brandweervrouw elke brand te lijf. En dan wordt Françios verbannen naar TwinBrook.. En zet Twinbrook op stelte!


Het ligt aan jullie of het tweede seizoen verschijnt! :)

Mvg,


meestersim :fluit
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: [RECLAME] The adventures of: Françios S02

Ayumii schreef:Uhm..Kun je er misschien ook wat meer tekst bij zetten, zoals : Papaya: "Ja, tuurlijk!" Anders word het HEEL snel saai en geef je je personages geen karakter.
Gewoon wat kritiek, niet om je te beledigen. ;-)
Ik snap het volledig :).
Maar ik ga er vanaf dan ook Ondertiteling onder zetten! :)
(Weet nog niet of het Engels of Nederlands wordt)
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie