Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Preview van Simwaii (world)

Simwaii (H)

Hallo fanatieke Sims spelers. Vandaag ben ik ziek, en om me een beetje te vermaken heb ik een beetje geoefend met 'De Sims3 Creëer een wereld-tool beta'. Zie hier onder het filmpje:

Simwaii
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/u5LHAWV_rQw&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/u5LHAWV_rQw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fonrtryYHtU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fonrtryYHtU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
^^ Nieuw filmpje die ik eigenlijk al best lang gemaakt had. Vind hem wel wat mooier dan die andere! :applaus

Een groot eiland met omliggende kleine eilandjes. In de vroegere tijd probeerden de Chinasims-stam het eiland op te komen. Helaas altijd zonder succes. Ze kwamen nooit meer terug, en de boten werden tegen de eilandjes en het grote mysterieuze eiland aan geduwd. Het eiland ligt ver van de bewoonde wereld af. Waarschijnlijk kan geen sim dit mysterieuze eiland trotseren!

Dit eiland heeft niet veel functies. Er zijn maar 3 kavels. Er zijn, zoals je wel ziet, geen winkels of voorzieningen. Ik zal er wel voor zorgen dat je hem kunt downloaden! Misschien wil iemand hem wel. Voor bijvoorbeeld dagboeken! :gitaar

Dank je wel voor het bekijken van mijn filmpje! De kwaliteit is niet zeer goed. Dat komt omdat ik eigenlijk nog nooit eerder een filmpje gemaakt heb. Graag een reactie over het eiland! :klap

Laatst gewijzigd door Stefanovic op za 08 mei 2010, 14:04, 3 keer totaal gewijzigd.

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Preview van Simwaii (world)

Ja, weetje, na zo'n 20tal boompjes te plaatsen ben je het eigenlijk ook wel zat. Maar ja, ik heb geprobeerd de wereld op de sims site te zetten, maar dat lukt me niet echt, iemand een idee. Ik kan hem niet uploaden. Ik heb wel aan alle voorwaarden gedaan. Iemand een idee hoe dat kan? :$
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Sterren
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1914
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 16:18

Re: Preview van Simwaii (world)

Ik weet dat, eerst druk je bij lagen op de naam van je stad. Dan op beschrijving bewerken, voeg je een plaatje toe. Daarna druk je bovenaan op bestand en dan op kies weerld om te exporteren en voila!
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Preview van Simwaii (world)

@ Sterren:

Ja zo ver was ik ook al gekomen. Alleen van de sims 3 launcher naar de site van de sims3 is een hele klus. Wim adviseerde me gewoon blijven te proberen. En dat zal ik dus ook doen. Tot dat ik er zat van word. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Preview van Simwaii (world)

En ik zou hem zeker willen uploaden! Helaas ben ik er vandaag nog niet aan toe gekomen. Toetsweek, toetsweek en nog eens toetsweek. Al kijk ik af en toe voor afleiding op deze site! XD Ik doe mijn best. Ga vanavond nog wel even proberen hem te uploaden. Zit nou achter de vaste pc en hij staat op mijn laptop! ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Preview van Simwaii (world)

Ik ben erachter waarom ik mijn wereld niet kan uploaden! De site sector van werelden die is geloof ik offline of doet het momenteel niet. https://www.thesims3.com/exchange/worlds. Wanneer hij weer online is of wanneer hij het wel weer doet, zullen jullie zo snel mogelijk horen of mijn wereld (eiland) online is. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
grimer151
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
za 20 feb 2010, 20:04

Re: Preview van Simwaii (world)

hey neefje echt super hoor ik snap nog niet hoe je het doet maar gelukig zijn we family
duss :D


hahahah

maar ik zie je nog wel :thumbsup

duss ik zech ff ga zo door neef en als die eiland online is mail me dan ff
:)
ty al vast

groeten je neef :dag
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Preview van Simwaii (world)

^Dat is mijn neef. Hij is nog maar net actief op dit forum! XD
Hij weet nog niet goed wat wel en niet mag, en weet ook niet waar je wat moet plaatsen. XD
Maar ik help hem wel dus. ;)
Dit zal niet vaker voorkomen! :P
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie