Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 2 van 2

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Koen's Verzamelmap ~ Familie Perkins ~ Update 3

Speel nu regelmatig met verschillende families. Nu speel ik weer met deze familie :D
Vond het wel even leuk om het te laten zien. Had eigenlijk nog nooit een homo-koppel gemaakt. Dus vond het wel leuk om dat een keer te doen :)

Familie Styles-Simpson
Afbeelding

Dit zijn Harry Styles en Cody Simpson. Voor sommige misschien wel bekende namen :P
Maargoed, ik had even geen inspiratie meer voor namen. Ze zijn nu al eventjes bij elkaar. En wonen samen in Lucky Palms, omdat dat mijn favoriete buurt is.


Afbeelding

Ze wonen nu samen in dit huis. Ik heb het huis al meerdere keren verbouwd. Erg handig als 2 mannen allebei werken, verdienen ze meer geld :) Zelf vind ik het huis erg mooi van buitenaf. Inrichten is eigenlijk niks voor mij xD

Afbeelding

Harry is een dappere brandweerman. Op dit moment is hij Brandwacht. Maar binnenkort krijgt hij weer promotie.

Afbeelding

Cody is een binnenhuisarchitect. Zelf had ik het beroep nog nooit uitgeprobeerd. Maar ik vind het opzich wel leuk. Maar de huizen die ik inricht zien er niet uit xD. Gelukkig zijn de klanten wel tevreden. Hij is nu Meubelmeester.

Afbeelding

Ook hebben de sinds kort een kitten. Zij heet Mixi. Cody ging in de wensfontein wensen om een kind. Alleen toen kwam deze schattige kitten eruit :D. Deze vond ik nog leuker. Die kinderen wachten wel!

Afbeelding

Cody en Harry zijn laatst verloofd. En ze wouden allebei hetzelfde, een vrijgezellenfeest. Allebei hebben ze genoeg vrienden. Harry heeft zijn collega's bevriend gehouden en Cody zijn klanten. Dus er kwamen genoeg mensen op het feest. Daarvoor moest ik wel heel de achtertuin overhoop halen xD.

Afbeelding

Afbeelding

Er werd natuurlijk goed gedronken. Ik ben namelijk heel erg fan van het sapvaatje!

Afbeelding

Ben helemaal vergeten hoe die mensen ook alweer heten 8-) . Maargoed, dat zijn die mensen die langskomen tijdens de vrijgezellenfeest. Een soort van Mannelijke stripper. Maar deze ging liever aan de toekomstige auto sleutelen xD

Afbeelding

Ik heb de pech dat Aliens mijn families allemaal zo leuk vinden. Voor een paar keer is dat leuk, maar ik word er gek van! Dus deze keer werd Harry meegenomen tijdens zijn vrijgezellenfeest. Dus dat betekende ook het einde van het feestje :)

En Harry is nu zwanger. Ik zal het kind wel houden, maar ook alleen omdat ik Alienbaby's zo leuk vind.

--------------------------------------------------------------

Dat was weer een van mijn families. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ben alleen erg ontevreden over de kwaliteit van mijn screens. Moet er even voor zorgen dat ze beter worden ;)
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Koen's Verzamelmap ~ Familie Styles-Simpson

~ Vreemdvoort ~

Afbeelding

Sinds kort speel ik weer de Sims 2. Het lukt mij maar niet om met een familie te blijven spelen. Wil gewoon graag dat ze snel kinderen krijgen. Daarom besloot ik gewoon om met alle families uit Vreemdvoort te gaan spelen. In totaal heb ik (ongeveer, de een wat meer dan de rest) 30 dagen gespeeld met elke familie.

Dit deed ik gewoon telkens met de cheat sethour. Dan kan je de tijd telkens veranderen. Dus ik gebruikte vooral de tijd 17, want bij 18 worden ze een dag ouder. En daarna weer 23, omdat daarna de volgende dag begon. Dus Sims die als levenswens een top wouden bereiken van hun carrière hebben het voltooid. Ik speelde gewoon alles met cheats, vond ik leuk. Hierbij ging ik gewoon naar de tijd waar de Sims begonnen met werken en daarna weer stopten met werken. Hopelijk is allemaal duidelijk.

Ik speel nu met alle families, er zijn er een aantal bijgekomen. Ik laat de komende weken de hoofdfamilies zien. Dat zijn de familie Aagje, Gniep, Smit en Grom. Deze families zijn nu compleet veranderd. De Sims die ik niet gebruikte heb ik gedood (zoals huishouden Singels). Dit klinkt als een hoop werk, valt wel mee. Is vooral leuk om te doen.


~Familie Aagje
~Familie Gniep

Laatst gewijzigd door Koen op do 21 aug 2014, 15:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Koen's Verzamelmap ~ Vreemdvoort

Afbeelding

De familie Aagje staat bekend om de Sims die de ruimte afzoeken naar bijzondere wezens. Maar de stamhouder van de familie verbreekt dat bestaan. Geurt heeft gewoon geen zin in de wetenschap, uitgaan is toch veel leuker? Ook zijn vrouw denk hier hetzelfde over. Wel hebben ze sinds kort een kind. Kan Vincent ervoor zorgen dat zijn neefje toch nog interesse krijgt in de wetenschap?

Huishouden
Afbeelding

Het duurde even, maar uiteindelijk kon Geurt zich binden aan de aantrekkelijke Milou. Eigenlijk wouden ze geen kinderen. Maar toen werd Milou opeens zwanger. Geurt heeft niet z’n goede band met zijn oom Vincent. Vincent wil dat hij de wetenschap in gaat, net als de rest van de familie. Maar Geurt heeft daar geen zin in. Wel heeft hij zijn dochter naar zijn vader genoemd, Pascalle. Zijn vader gaf veel om de wetenschap, maar hij gaf meer om het geluk van zijn enigste zoon.

Afbeelding

Vincent baalt als een stekker. Want hij kreeg gewoon 3 dochters, geen een stamhouder dus. Charlotte heeft het gemaakt tot gekke geleerde. Ze is geïnteresseerd in de wetenschap, maar het geld wat ze ervoor krijgt vindt ze veel leuker. Anne is net zoals haar vader, alleen maar wetenschapen een slecht humeur. Alleen heeft ze een oogje op de zoon van de familie Grom. Daar is zijn vader niet zo blij mee.

Geschiedenis
Afbeelding
Hierboven zie je de stamboom van de familie. Deze heb ik gewoon even afgeknipt en naast elkaar gezet. Diegene met een witte rand eromheen hebben nog andere familierelaties buiten dit huishouden.

De familie begon met de 3 gebroeders Aagje: Pascal, Vincent en Lazlo. Pascal was zwanger en Vincent werd uiteindelijk ook ontvoerd door Aliens. Pascal kreeg een zoon, Geurt. Ik was hier vrij verbaast over want meestal krijgt hij een meisje. Pascal trouwde zoals altijd met Nerveus. Lazlo wou ik laten trouwen met Charlotte Klaarzicht. Ze waren verlooft, maar tijdens het trouwen onder de boog rende ze weg. Dus dat was geen optie meer. Daarom dat ik Nerveus en Lazlo heb gedood, zo had ik mee plek op het huishouden. Vincent trouwde uiteindelijk met Charlotte. Vincent beviel van een meisje, Katja. Charlotte kreeg een tweeling Anne en Anna.
Ik besloot verder te gaan met Geurt en Anne. Dus ik heb Anna gedood.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Koen's Verzamelmap ~ Vreemdvoort Aagje

Wat ben jij aardig voor je sims xD

Erg leuk zo, ik durf nooit met die standaard families te spelen, bang dat ik het verziek haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Koen's Verzamelmap ~ Vreemdvoort Aagje

Afbeelding

De familie Gniep neemt alle winkelgelegenheden over in Vreemdvoort. Door hun achterbakse manier van zakendoen hebben veel mensen schrik voor deze familie. Lodewijk II verdient zijn geld bij als bankrover. Lilly geniet van het geld van haar man. Maar eigenlijk is de zus van Lodewijk het genie achter al het geld. Zal Hillegonda uiteindelijk voor zichzelf opkomen?

Huishouden
Afbeelding

De familie Gniep heeft weinig goeds in zich. Lodewijk II breekt als bankrover in alle winkelgelegenheden die niet van hem zijn. Zodat hij ze uiteindelijk voor een betaalbare prijs kan kopen. Lilly geniet meer van het geld van haar man. Werken vind ze wel leuk, maar als het op een makkelijkere manier kan vindt ze het best. Hillegonda is een echte zakenvrouw. Maar ze accepteert het gedrag van haar broer.

Geschiedenis
Afbeelding
Hierboven zie je de stamboom van de familie. Deze heb ik gewoon even afgeknipt en naast elkaar gezet. Diegene met een witte rand eromheen hebben nog andere familierelaties buiten dit huishouden.

De familie begon met Lodewijk, Cleo en Nerveus. Nerveus trouwde met Pascal Aagje en ging het huis uit. Lodewijk en Cleo hadden allebei hun levenswens gehaald. Cleo heeft de top bereikt van de Wet en Lodewijk alle 7 de vaardigheden. Ze kregen als een Hillegonda. Maar ik wil altijd een man als stamhouder hebben. Daarna kwam Lodewijk II. Lodewijk trouwde met Lilly. Zij is meer met hem getrouwd voor zijn geld.

Laatst gewijzigd door Koen op do 21 aug 2014, 15:45, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Koen's Verzamelmap ~ Vreemdvoort Gniep

Bedankt voor de reacties! Binnenkort nog een kleine toekomst van de familie Smit en Grom :D
~ Sims 4 ~

Nu even weer wat anders. Heb de Sims 4 demo gespeeld en heb een aantal Sims gemaakt. Het is wel leuk om te doen. Maar het blijft moeilijk om iemand na te maken xD

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Misschien dat de achternamen sommige bekend voorkomen 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Koen's Verzamelmap ~ Sims 4

Sims 2 achternamen c:
Leuke sims :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie