Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 3 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 3 deel 1.

Hartstikke bedankt allemaal. :knuffel
De update is wat laat, omdat ik het hele weekend aan het leren ben geweest. Komende week: toetsweek. Dus vandaar. ;)

Week 4:

We zijn weer even terug in Isla Paradiso, waar de sneeuw langzaam wegsmelt en de lente zich voorzichtig aankondigt.

Afbeelding

Het is een gewone werkdag, en Nicoletta wordt al vroeg opgehaald. Liam doet het rustig aan, eerst maar even de afwas van gisteren doen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het tijd voor de verjaardag van Muts!

Afbeelding

Afbeelding

Ze wordt een mooie kat, met een lief pluisstaartje.

Afbeelding

Afbeelding

Liam geeft haar meteen wat aandacht. :)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna laat hij de jarige alweer alleen, om een kijkje bij het resort te nemen.
Daar is het nog verrassend druk, ondanks de kou heeft iedereen toch al lekker zijn zwemkleding aangetrokken. Why not? Het is maar -2 graden. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als het begint te hagelen, maakt hij zich gauw uit de voeten. In plaats van naar huis, gaat hij eerst nog naar het brandweerkorps. Hij is het namelijk zat om hele dagen thuis te zitten, en besluit zijn droom alsnog waar te maken. Een brandweerman worden.
Hij gaat meteen aan de slag om alles te verbeteren, hij is namelijk al aardig handig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta is inmiddels net klaar, als ze thuiskomt geeft ze eerst de schildpad wat eten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als Liam niet lang daarna ook thuiskomt, treft hij zijn vrouw aan op de bank.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Muts in de badkuip speelt, maakt Liam een lekker diner klaar voor hem en Nicoletta.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het eten smaakt goed, en na de tijd wordt het met zijn tweeën weer afgeruimd. Wat een teamwork. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarmee sluiten we de dag van Liam en Nicoletta af, en gaan weer terug naar Roaring Hights. Waar de vrouwen: Alex, Lieke en Farah zich een dagje laten verwennen. Eerst winkelen in de Mall, en daarna nog een bezoekje aan het kuuroord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis werkt Luca een sportplan uit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

s'Avonds voert Farah haar nieuwe vriendje, een slang, genaamd: Bartje :P

Afbeelding

En er hangt romantiek in de lucht, want Luca en Lieke hebben een afspraakje!
Lieke heeft vandaag natuurlijk de hele dag naar een leuk jurkje gezocht, en gevonden. En nu, beide helemaal opgedoft, is het tijd voor een romantische film en daarna een lekker diner.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgende week zien we de rest van de date van dit jonge stelletje. ;)

Afbeelding

Ik weet nog niet wanneer de poll sluit, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even. Je kunt altijd je stem nog aanpassen, volgende week ben ik van plan wat meer van de kinderen te laten zien. :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 4

Dankjewell. :knuffel

Ik zeg maar vast, morgen komt de update van week 5. Het wordt hem nu echt niet meer, en ik heb afgelopen week bijna niets anders dan leren gedaan. Maar de screens liggen klaar, alleen geen tijd om nu te posten. Want ik móét nu echt slapen, anders red ik het morgen niet eens tot het schoolgebouw. Dus welterusten. :P
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 4

Hier is dan nog week 5, van vorige week. Komend weekend komt week 6 online. :)

Week 5:

Allereerst, hebben we enkele updates van het huis. De keuken heb ik weer helemaal omgegooid, ik vond het zo donker. En ik kwam een idee tegen voor het fornuis, dat ik moest proberen. :P
Ook Luca's kamer en die van Alex en Bruce zijn klaar. In de kamer van Alex en Bruce heb ik de kledingkast afgeleid van een tutorial van Simmie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan komen we terug bij het afspraakje van Luca en Lieke, ze hebben hun kaartjes gekocht. En besluiten een leuke comedy te kijken. Achteraf is het toch wat kinderachtiger dan gedacht, maar ze kunnen er gelukkig om lachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het tijd voor hun dinertje in het meest luxe restaurant van de stad (ja, Luca heeft zich uitgesloofd voor zijn meisje :P )

Afbeelding

Thuis is het eten ondertussen net wat minder luxe, maar toch erg lekker. Alex heeft spaghetti klaargemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

De tortelduifjes zijn klaar met eten en gaan nog even naar de steiger met de snackbar, niet om nog meer te eten, maar om romantisch te schuifelen. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plotseling heeft Luca hele andere ideeën, en laat Lieke zomaar in zijn armen vallen. Om haar vervolgens te zoenen. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Maar zoals altijd, moet de politie weer dwars liggen als de tieners net te laat thuis zijn. En zo ook deze keer, een gratis lift naar huis met laaiende sirenes en een flinke preek toe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lieke gooit meteen al haar charmes in de strijd, om onder haar straf uit te komen. Ook Luca doet zijn smeekbede. En oude opa Donnovan kan zulke onschuldige tieneroogjes niet weerstaan. :sleep

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen begint school, en de kinderen kunnen weer aan de bak. Eindelijk wat rust voor de ouders thuis. Alex duikt meteen de nieuwe keuken weer in, om aan haar kookvaardigheid te werken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan heeft zich even afgezonderd om bij zijn vrouw te zijn, terwijl Bruce Farah's slang Bartje voert. Farah moet nog een beetje werken aan haar verantwoordelijkheidsgevoel. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het tijd voor Bruce en Alex om even gek te doen in de keuken. Muziek aan en dansen maar!

Afbeelding

Na schooltijd gaat Mason met een vriendinnetje mee naar huis (ben haar naam vergeten, maar ik vind haar erg leuk dus we zien haar waarschijnlijk nog wel een keer)
De twee gaan meteen braaf aan hun huiswerk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dat neemt zoveel tijd in beslag, dat Mason daarna meteen weer naar huis kan.

Afbeelding

Die avond, thuis, laat Farah haar rebelse kant zien.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gauw de TV aanzetten en wachten tot de eerste de beste binnenkomt om in haar val te trappen.

Afbeelding

En daar is haar arme slachtoffer al, Mason. Ai ... :P

Afbeelding

Afbeelding

Daar komt ruzie van!

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig is Alex er altijd nog om te voorkomen dat haar twee jongsten elkaar in de haren vliegen. :laugh

Afbeelding

Nog een screen van Farah, ik heb haar sproeten iets aangepast, omdat die van EA zo vaag zijn.

Afbeelding

------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, de poll sluit denk ik komende zondag. Dat geeft jullie nog een week om te stemmen. Er zal nog een update verschijnen met dingen over de kinderen, dus mocht je van mening veranderen, dan kun je je stem altijd nog bijstellen.
Op het moment staat Farah voor. Zouden we dan eindelijk, na twee mannelijke stamhouders, weer eens een vrouw als stamhouder zien? :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie