Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 4 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 5

I feel bad, real bad ... :P
Mijn spel, met name de save van de Springs, doet sinds gisteren erg raar. Het opslaan duurt eeuwen en dan sluit ik het spel maar af. Sinds vanavond kon ik eindelijk weer normaal opslaan, maar ik ben nog niet zo ver met de update. Ik hoop deze week zo snel mogelijk te posten, maar kan nog niet met zekerheid zeggen wanneer.

In ieder geval een klein voorproefje van de komende update:

Guess who this is :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~

Bedankt nog. :knuffel
Ik ben laat, heb het echt druk met school en zo. Dus sorry daarvoor. Ik doe afgelopen week en deze week even in één vrij magere update. Ik hoop alles volgende week weer goed te maken!

En we hebben onze stamhouder: Farah! Met 9 stemmen. :swing

Week 6 & 7:

De kinderen hebben sneeuwvrij van school! Mason belt meteen zijn vriendinnetje Carolyn Morgan (dat was haar naam, meende ik) op, om iets leuks te gaan doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Carolyn is gelukkig erg enthousiast, en de twee doen een wedstrijdje naar het park. Waar ze gaan ijsschaatsen. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thuis is Farah gezellig aan het spelen met Bartje.

Afbeelding

De volgende dag is het Mason's verjaardag!
Carolyn is ook uitgenodigd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier is hij, inderdaad, het was Mason. Een knappe jongen, met golvende lokken. :P

Afbeelding

Afbeelding

Een weekje later heeft het flink gedooid, want de lente is aangebroken. Er ligt nog een klein laagje sneeuw hier en daar. Maar de wereld krijgt alweer wat kleur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex gaat naar de kassen. Ze wil weer wat verse groente en fruit in huis hebben, nu het mooie weer er weer aan zit te komen.
Mason en Farah gaan met haar mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason verveelt zich een beetje, en zet een tabcast op om de tijd te doden.

Afbeelding

Afbeelding

Dan hoort hij een bekende stem, die van Carolyn! Zij is inmiddels ook al opgegroeid tot een mooi tienermeisje. Ze hebben veel lol, en Mason geeft haar uiteindelijk zelfs een bloemetje. Bloeit er hier wat op? ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Afbeelding

s'Avonds is het tijd voor ontspanning. Alex probeert wat trucjes op de biljarttafel, Mason 'lost het onoplosbare' op en Farah laat haar creatieve geest zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En op bed, hebben Alex en Bruce het nog even erg gezellig. Nog altijd even verliefd. :wub

Afbeelding

En, wat vinden jullie trouwens van Carolyn? Ze leek mij wel een leuk meisje voor Mason. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie