Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 2 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 2 Pag. 1 onderaan

Dankjewel allemaal! :knuffel

Eerst even een nieuwtje. Je kunt het oude huis van de Springs, op Isla Paradiso, nu downloaden op mijn Sims 3 pagina hier! Voor wie de download niet werkt via thesims3site, heb ik ook een Mediafire Link.
Let wel op, het huis bevat redelijk veel store-items. :)

Week 3-deel 1:

De Springs zijn in Roaring Hights aangekomen, Drup heeft al een plekje in de eetkamer gekregen. En Budge ligt al lekker op de bank te spinnen. Rover verkent eerst zijn nieuwe domein.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce geeft Drup eerst wat te eten, terwijl Alex het bedorven voedsel opruimt. (Geen idee hoe dat er komt, in een nieuw huis. :P ) Ze maakt ook meteen wat nieuws klaar.

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan geeft Sammy's graf een mooi nieuw plekje in de tuin, vervolgens komt hij even bij zijn kleinzoon in de eetkamer zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Luca en Lieke doen een potje biljart. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kinderen, Mason en Farah, zijn buiten een iglo aan het bouwen. Rover huppelt vrolijk om hen heen.

Afbeelding

Er komen enkele buren om hen te verwelkomen. Buurvrouw haar gezicht zegt in ieder geval niet veel goeds. Ook buurman lijkt de slimste niet. :P

Afbeelding

Afbeelding

Bruce komt ze gauw binnenlaten, en poseert ook meteen even voor de deur. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex ruimt gauw haar pas gekookte pannekoeken op, want die zijn mislukt ...
Daarna komt ze gauw haar gasten verwelkomen. Buurvrouw blijkt aardiger dan verwacht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gekke buurman helpt een handje bij de kapotte auto.

Afbeelding

Luca heeft een belangrijke vraag voor Lieke, ze mogen dan wel hartendieven zijn, maar hij kan haar nog niet echt zíjn vriendin noemen.

Afbeelding

Natuurlijk zegt Lieke ja, en ze zijn nu een officieel paar. :wub

Afbeelding

Afbeelding

Het wordt inmiddels steeds gezelliger met de buren. Alex en de buurvrouw roddelen er al op los. De kinderen zijn ook uit de kou gekomen. Mason kijkt tv terwijl Farah een joy-ritje maakt. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo gaat de zon langzaam onder, en wordt het gauw tijd voor de familie om in hun slaapzakjes te kruipen. Want de slaapkamers zijn nog niet klaar. Farah heeft geluk, want zij heeft al wél haar eigen plekje. :knuffel

Afbeelding
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb bij de titel 'Deel 1' gezet, voor het geval ik zaterdag ook nog wat wil posten. ;)

Laatst gewijzigd door abctje op wo 08 jan 2014, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 52w. Springs ~ Week 3 deel 1.

Oeh een huis van jou te download * holt* * stopt* Eerst update lezen :P
Superleuke update en wat is dat joyriden xD?

Edit: Krijg je huis niet gedownload :? (zal wel aan mijn sims liggen -__-)

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 08 jan 2014, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 3 deel 1.

Bedankt alle drie. :knuffel

@Lestis. Ikzelf heb wel vaker problemen met het uploaden naar de officiële Sims3site, dat de download niet werkt. Dus het kan evenzogoed aan mijn download liggen hoor!
Ik heb in ieder geval een Mediafire Link erbij geplaatst, dus als je alsnog de download wilt. Kun je hem daar downloaden. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie