Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 9 van 11

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: 52w. Springs ~ Week 15 ~ 7'4

Ik volg de Springs al een tijdje maar ik reageer eigenlijk nooit :$
Super leuke update! Ik heb trouwens een vraagje, alle partners voor die jij hebt voor bijvoorbeeld Lynn, Liam, Fay etc, maak jij die zelf of zitten ze al in het spel?
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 15 ~ 7'4

Oeps, ik loop al twee weken achter ..

De save doet ontzettend raar. Ik heb het gezin wel in de bibliotheek staan, dus die kan niet weg. Maar de save van Roaring Heights blijft constant haken enz.
Ik heb morgen nog een dagje vrij, dus ik hoop dat ik het dan kan fixen. Maar anders heb ik er ook geen zin meer aan, dan zet ik ze misschien wel in een andere wereld. Dan kan ik weer een beetje opnieuw beginnen met een frisse, nieuwe save. Speelt ook weer wat fijner.

Ik hoop dat het lukt en ik probeer zo snel mogelijk weer te updaten, maar het kan zijn dat het allemaal wat anders is. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 52w. Springs ~

Dat ik dit nig niet eerder heb ontdekt! Evht super leuk, wel balen dat je save zo doet. Hopelijk kan je t oplossen, maar je hebt gelukkig de familie zelf nog wel :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~

Ten eerste, het spijt me dat ik zo lang niets van me heb later horen. :)

Ik wilde eerst graag het huis afbouwen, omdat het er anders waarschijnlijk niet meer van zou komen en de helft van de kamers leeg zou blijven zoals bij het vorige huis.
Maar hoe dan ook, ik heb het huis dus eerst afgemaakt en ik post het hier.

Over het vervolg van de updates: ik post zo snel mogelijk, misschien vandaag nog, een nieuwe update. Die zal dan gaan over Week 16, 17 &18. Omdat ik niet achter wil komen te liggen qua tijd. Ik hoop dat dit geen probleem is.

Roaring Hill -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hal.

Afbeelding

Afbeelding

Woonkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keuken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fitnessruimte.

Afbeelding

Afbeelding

Eetkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Kantoor.

Afbeelding

Afbeelding

Overloop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason's kamer.

Afbeelding

Afbeelding

Farah's kamer.

Afbeelding

Afbeelding

Kinderkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce & Alex' kamer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grote badkamer (De rest van de badkamers zij ook in deze stijl ingericht).

Afbeelding

Afbeelding

Overloop bovenste verdieping.

Afbeelding

Afbeelding

Hobbykamer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Logeerkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Overzicht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 52w. Springs ~ Roaring Hill

Ontzettend mooi! Ik vind het echt knap hoe goed jij zo'n groot huis kan inrichten :o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Roaring Hill

Heel erg bedankt allemaal. :knuffel

Ik was vergeten dit plaatje te posten:

Afbeelding

Op dit plaatje is het huis gebaseerd.

En nu weer verder met de updates, ik ben meteen begonnen in het nieuwe huis. Maar er is al wel het één en ander veranderd. Zo heeft Bruce inmiddels een baan op het gemeentehuis en Alex is officieel tuinder. Ook heeft de familie afscheid moeten nemen van Budge ... Dit had je misschien al kunnen zien aan het plaatje met de grafstenen van de huisupdate. R.I.P. :(

Week 16, 17 &18:

Bruce heeft zij nieuwe beste vriend al gevonden in het nieuwe huis, de toverspiegel, die hem onder andere helpt met zijn charisma-vaardigheid. Die zit inmiddels op niveau 3.

Afbeelding

Alex heeft het al weer druk met haar tuintje, die een stuk groter is geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Farah heeft haar schildersezel weer gevonden, ze heeft inmiddels al niveau 6 behaald! (ik wil haar graag naar de universiteit sturen als ze jongvolwassen wordt, misschien samen met Mason die al een aardige inzicht-vaardigheid heeft).

Afbeelding

's Avonds wordt er lekker makkelijk gegeten, iedereen is moe van de verhuizing.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het eten maken Farah en Mason nog even hun huiswerk, ook al hebben ze morgen nog vrij i.v.m. de verhuizing.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce test de gloednieuwe tv uit terwijl Alex voor haar bijtjes zorgt. Ze is een echt buitenmens geworden.
Ze gaan die avond allemaal lekker vroeg onder de wol.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende dag geniet Farah volop van haar vrij-zijn. Zwembad!
Ze heeft een goede schoolvriend uitgenodigd, Daniel Rodriguez.

Afbeelding

Afbeelding

Ze doen een wedstrijdje adem-inhouden, die wordt gewonnen door Daniel.

Afbeelding

Afbeelding

Farah kan zo ontzettend goed tegen haar verlies, dus geeft ze hem nog een spetter in zijn gezicht. :sleep

Afbeelding

Ze kijkt gelukkig wel heel schuldbewust na de tijd.

Afbeelding

Maar gauw uit het zwembad en een watergevecht houden! Mason heeft zijn vriendinnetje Carolyn ook uitgenodigd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat denken jullie, is dit een leuke jongen voor Farah? ;)

Afbeelding

Die avond wordt er weer makkelijk gegeten, gefrituurde kip.

Afbeelding

Later op de avond steekt Bruce het haardvuur buiten aan en genieten hij en Alex even van de rust en van elkaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex is gauw achter haar laptop gekropen om te chatten met een goede vriendin.
Ondertussen geeft Mason zijn meisje een lekkere massage, Carolyn was wat langer gebleven dan Daniel, die er helaas vandoor moest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die avond moeten we helaas alweer afscheid nemen, dit keer van Bartje ... :(

Afbeelding

Terwijl Mason aan het rouwen is om hun slangenvriendje, komt er een oude bekende de trap op.

Afbeelding

Het is Donnovan, die ook even stilstaat bij het verlies van Bartje.

Afbeelding

Maar natuurlijk is hij ook blij dat hij zijn achterkleinzoon weer ziet.

Afbeelding

Donnovan is erg behulpzaam en maakt het bed van Mason zelfs op. Daarna zet Mason de muziek aan en dansen ze er op los.

Afbeelding

Afbeelding

Die nacht gebeuren er nog meer vreemde dingen, voor huis zweven er rare lichtjes in de lucht. Bruce gaat de boel verkennen.

Afbeelding

Afbeelding

Plots wordt hij opgeslokt door een grote lichtstraal van een ... buitenaards ruimteschip! Oké, daar kon je op wachten. ;)

Afbeelding

Gelukkig wordt hij even later weer keurig thuis afgezet, al voelt hij zich wel een beetje vreemd. Maar gauw naar bed.

Afbeelding

Het feestje van Mason en Donnovan gaat ondertussen door tot in de vroege morgen.

Afbeelding

En dan is de rust nog niet terug, want er is brand in de tuin! Bruce was vergeten het haardvuur uit te maken voor ze gingen slapen.

Afbeelding

Er komen allemaal buurtgenoten, die helemaal in paniek zijn. De buurman is het allemaal even te veel en die valt flauw.

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens Mason's bluspogingen gaat het mis en hij moet rennen om op tijd onder de douche te komen.

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig is het vuur daarna snel geblust en pookt alex nog even extra in de haard om zich er van te verzekeren dat er echt geen vuur meer in zit. Gelijkertijd is het een mooie kans om haar nieuwe buren te leren kennen, ze nodigt ze allemaal uit om even bij te komen van de schrik.

Afbeelding

Afbeelding

Farah en Mason zitten alweer in de bus naar school en ook Bruce haast zich naar zijn werk.

Afbeelding

Afbeelding

Alex vermaakt zich thuis wel, nu ze niet meer alleen is.

Afbeelding

De dood van Bartje blijkt ook op de buren een grote impact te hebben, en op Rover. :P

Afbeelding

Alex maakt zijn terrarium maar gauw schoon en vult hem meteen aan met een nieuwe slang. Een minipython met de originele naam: Pietje.

Afbeelding

Afbeelding

Laat me weten wat je van Daniel vindt! En natuurlijk van de rest :)
Volgende week ga ik, als er niet weer rare dingen gebeuren, gewoon weer verder met week 19 en de week daarop 20 enz. enz.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie