Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 7 van 11

Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: 52w. Springs ~ Week 10

Ik wou net zeggen wat een leuke, gezellige screens waar ze samen aan het vissen zijn en dan gebeurt er zoiets. :( Wel weer prachtige screens. Ik vind het huis in Aurora Skies geweldig <3
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 10

Dankjewel allemaal! :knuffel

Week 11:

Alex heeft de zomer alweer helemaal in de bol, en is druk bezig in haar tuintje. De kinderen zijn naar school, dus zijn zij en Bruce maar met zijn tweetjes. Bruce sleutelt lekker aan zijn autootje.

Afbeelding

Afbeelding

s'Middags lunchen ze gezellig samen, aan de picknicktafel. Boomer dartelt vrolijk om hen heen.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna nog een onderonsje onder de appelbomen, en dan weer terug aan het werk. :)

Afbeelding

Ondertussen in Aurora Skies:
Kleine Youp is lekker aan het spelen rondom het huis, terwijl Luca aan zijn sportvaardigheid werkt. Lekker in het zonnetje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de namiddag gaat Lieke een blokje om met de hond, ze gaan samen naar het park om een beetje te apporteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gaat ze nog snel even naar het gemeentehuis om zich in te schrijven als zelfstandig schrijver, dan gauw naar huis voor het avondeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En s'avonds hebben de twee tortelduifjes het nog even erg gezellig op bed.

Afbeelding

Afbeelding

Ook Youp heeft zijn plekje gevonden.

Afbeelding

De volgende dag maken ze een fris ritje in de luchtballon. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Al moet Lieke daarna wel even op adem komen. :P

Afbeelding

Die middag gaan ze naar het zomerfestival om wat plezier te maken, en een leuke familiefoto natuurlijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna moet Luca er gauw vandoor naar zijn werk, in zijn super sexy werkoutfit. :P

Afbeelding

Tijd voor Lieke om kennis te maken met enkele buurtbewoners.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug in Roaring Heigts geniet Boomer van het uitzicht, terwijl de kinderen weer thuiskomen.

Afbeelding

Mason heeft een vriendin meegenomen, om samen huiswerk te maken. Ze kunnen het goed met elkaar vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Maar Mason blijft trouw aan zijn meisje Carolyn, en belt haar meteen op wanneer het andere meisje naar huis is.

Afbeelding

Ondertussen staat Alex alweer in de keuken, in haar nieuwe outfit, om het avondeten klaar te maken.

Afbeelding

Afbeelding

De volgende dag is het Farah's verjaardag alweer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier is ze, een ondeugende tiener, die erg op haar moeder lijkt. Ze heeft de eigenschap 'onweerstaanbaar' erbij gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Alex is ontzettend trots op haar dochter en kan het niet laten haar stevig te omhelzen.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gaan de twee tieners hard aan het werk. Farah gaat aan de slag met verf, terwijl Mason zijn brein op de proef stelt met een moeilijke som.

Afbeelding

Gelukkig is er ook nog tijd voor wat plezier, Mason en Farah kunnen het goed met elkaar vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het weer voor deze week. ;)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: 52w. Springs ~ Week 11

Wat laat je het toch altijd leuk zien :D
Farah is erg mooi geworden.
Hoe wissel je eigenlijk van huishouden? Speel je gewoon op twee of meerdere saves of wissel je elke keer van huishouden in 1 save?

En hoe gaat het trouwens met Liam en Nicoletta?
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: 52w. Springs ~ Week 11

leuke update weer!
en mooie foto's!
Farah is echt een mooie tiener geworden :wub

't valt me trouwens ook een beetje op dat je s'avonds/s'middags gebruikt ipv 's avonds/'s middags
die apostrof hoort voor de s niet erachter
sorry ._.
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 11

^
Oeps, ik zie het nu ook. Ik en spelling gaat nooit goed samen. ^^

Heel erg bedankt allemaal. :knuffel

Vandaag geen update meer, ik heb geen idee of ik het morgen wel aan tijd heb. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkele screen voor deze week, dus ik moet even kijken hoe ik het ga doen. Ik heb ook totaal geen excuus waarom ik geen screens heb gemaakt, het is er gewoon niet van gekomen denk ik. Sorry in ieder geval, volgende week haal ik het wel weer in. ;)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~

Hartstikke bedankt nog alle drie. :knuffel

@Lieke, leuk om je hier te zien! Ben blij dat je het leuk vindt :3

Vorige week en deze week in één update van 51 screen, hope that's enough! ;)
Misschien dat ik, wanneer ik morgen wat tijd heb, nog wel een extra deeltje post.

Week 12 & 13:

Deze week beginnen we weer in Aurora Skies. Waar, heel vroeg in de morgen, een taxi binnen komt rijden met twee sims die we nog wel kennen.

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn (de ietwat ouder geworden) Liam en Nicoletta!
Ze komen een bezoekje brengen aan hun kleinzoon en zijn vriendin, natuurlijk worden ze hartelijk ontvangen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we komen er ook achter dat Lieke in verwachting is. :)

Afbeelding

Jammer genoeg kwam het bezoek onverwacht, en heeft Luca zijn werk niet af kunnen zeggen. Maar natuurlijk vermaken Liam, Nicoletta en Lieke zich ook wel met zijn drieën.
Liam heeft de hengel gevonden, terwijl de twee vrouwen gezellig keuvelen op het terras.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Youp heeft een eekhoorn ontdekt in de struiken.

Afbeelding

Als de avond langzaam valt, wordt de haard aangestoken. Lieke verdiept zich in een fijn boek terwijl Liam van de ondergaande zon en de prachtige watervallen geniet.

Afbeelding

Afbeelding

Nicoletta staat achter de barbecue, om een paar lekkere hotdogs te bereiden. Lieke heeft eerst nog even een momentje met haar kleintje, voor ze aan tafel gaan. En dan is de dag alweer ten einde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan terug naar Roaring Heights.
Er is flink geklust, en Farah haar nieuwe kamer is eindelijk af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex gaat even naar de Mall om boodschappen te doen, en een lot te kopen. Ze wint 55 euro!

Afbeelding

De volgende morgen zijn de kinderen al weer vroeg op, time for school. Maar eerst moet Bartje's terrarium nog even schoon.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce geniet lekker van zijn puber-vrije middag. :)

Afbeelding

In het weekend gaat Farah naar het zomerfestival, om daar af te spreken met wat vrienden.

Afbeelding

Afbeelding

Haar vrienden zijn er nog niet, dus gaat ze eerst nog even achter de vlinders aan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als later één van haar vrienden is gekomen, daagt ze hem uit voor een eetwedstrijd.

Afbeelding

Afbeelding

Oke, deze screen vind ik heel erg schattig :3

Afbeelding

Ze wint het ook nog!
De jongen is het allemaal niet zo goed bevallen.

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen is Mason ook naar het festival gegaan, hij belt meteen Carolyn op om ook te komen.

Afbeelding

Maar voordat Carolyn er is, is er nog wel even tijd voor een watergevecht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna nog even een ijsje om af te koelen.

Afbeelding

Afbeelding

En dan, terwijl Farah met een oude vrouw gezellig staat te doen, komt Carolyn eindelijk. Ze wordt enthousiast begroet.

Afbeelding

Afbeelding

En terwijl Farah braaf op tijd naar huis gaat, gaan Mason en Carolyn nog even langs het strand.

Afbeelding

Afbeelding

Gezellig rond de vuurkorf. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende dag is het tijd voor Rover om op te groeien, tot een oude hond alweer. Al zijn zijn grijze haren niet zo goed te zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Farah zit alweer achter de computer, om een mooie vakantiebestemming uit te zoeken. Volgende week zien we hier meer over. ;)

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie