Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 9 van 9

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (Tupac vs. Omi/20 mrt. ~pag.8)

Geboorte Kess

Dank jullie voor de reacties :knuffel

Nu iets heel anders :thumbup
Vandaag wou ik beginnen aan de screens voor de nieuwe up voor Tupac. En wat bleek toen ik het huishouden Finnigan opende! Ze hebben een kindje...hahaha :flapper Terwijl ik verhaalvoortgang uit heb staan :? (heb liever alles zelf in de hand voor een dagboek, you know ;) ), maar maakt niets uit. Het spel heeft hem de naam Kess gegeven. Dat vond ik wel leuk, dus ik laat dat zo. Welkom Kess! :wub

Geboortekaartje
Afbeelding

Binnenkant
Afbeelding

De familie Finnigan: Aaron, Siobahn en Kess.
Afbeelding

De familie Finnigan zijn de side-kicks van mijn dagboek Tupac Bohati. Ik vond het gepast om de geboorte van Kess in de Frozen Corner bekend te maken, omdat het dagboek Tupac Bohati om Tupac draait en niet om de familie Finnigan ;) Maar we gaan ze zeker tegenkomen met Kess in het dagboek :thumbsup
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (Geboorte Kess/4 mei ~pag.9)

Afgelopen maand dacht ik er serieus over om een derde jaar Frozen Screens te doen. Je weet wel. Elke dag een plaatje te laten zien. Zie hier
Maar na lang denken doe ik het toch maar niet. Na twee jaar ervaring weet ik hoe moeilijk de laatste loodjes zijn. Maar niet getreurd. In dit screen topic van mij laat ik vanaf nu regelmatig weer screens zien, want het leek me leuk om toch iets soortgelijks te doen. Ik noem het onderdeel Random Frozen Screens.

Het verschil is dus dat ik het niet meer dagelijks doe, maar de plaatjes opspaar en post als ik zin heb :D

Hierbij de eerste serie...

Random Frozen Screens I

Monte Vista
Afbeelding

Hidden Springs
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roaring Heights
Afbeelding

Afbeelding

Sunlit Tides
Afbeelding

Afbeelding

Tot zover :thumbup

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de werelden in Sims3 iets fotogenieker zijn, maar dat komt waarschijnlijk door de open werelden daar. In de Sims 4 lijken alle locatie's zo op elkaar :sweatdrop
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (Frozen Screens terug?/2 sept ~ pag.9)

Bedankt voor jullie reacties :knuffel

Opnieuw wat Sims3 werelden :thumbsup (die goede oude tijd ;) )

Random Frozen Screens II

Moonlight Falls
Afbeelding

Bridgeport
Afbeelding

Afbeelding

Monte Vista
Afbeelding

Midnight Hollow
Afbeelding

Twinbrook (mijn favoriete wereld om in te fotograferen :thumbup )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Appaloosa Plains
Afbeelding

Isla Paradiso
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Sims3 versie van Olivia Stewart uit mijn Sims4 dagboek 'The Arrivals' Maar zij heet Juliët Stewart! Olivia's tweelingzus :sweatdrop
Afbeelding

En ja hoor! Daar zijn ze weer! Ethan en Tania :woot
Afbeelding
Ze waren zo klaar voor de zomerspecial, maar ze moeten door omstandigheden nog even wachten :P

Tot zover ;)

Note
De Sims3 had prachtige werelden, en dan heb ik ze nog niet eens allemaal laten zien! In de volgende serie oa: Lucky Palms, Sunset Valley, Aurora Skies, Barnackle Bay, Dragon Valley en Riverview :thumbsup (de enigste wereld die ik NIET heb is Lunar Lakes. Wacht nog totdat die eens gratis is :sweatdrop )
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (Frozen Screens II/9 sept ~ pag.9)

Eindelijk....eindelijk! Heb ik alle elf sims3 werelden sinds vanavond compleet :thumbup
Van Hidden Springs tot Lucky Palms en van Midnight Hollow tot Monte Vista. Heb ze nu ALLEMAAL :swing :thumbsup

Met die gratis 2000 simpoints van afgelopen weekend en met nog wat filmpjes kijken heb ik eindelijk mijn laatste wereld Lunar Lakes kunnen bemachtigen :D
En dus gratis xD

Lunar Lakes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze geschoten plaatjes van Lunar Lakes wou ik even met jullie delen 8-)

Lunar Lakes is een leuke wereld. Weer heel iets anders dan bijvoorbeeld Sunlit Tides of Hidden Springs :huh
Deze wereld is zeer geschikt voor dagboekverhalen met aliëns en buitenaardse wezens. De wereld doet me denken aan 'Vreemdvoort' uit de Sims2 en de geheime kavel 'Sixam' uit Sims4.

Zelf heb ik mijn personage 'Meneer Zombie' hier een huis gegeven. En hij heeft het naar zijn zin hoor in Lunar Lakes :swing Zijn place to be :sweatdrop

Groetjes uit Lunar Lakes :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie