Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

307 berichten • Pagina 1 van 16

Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Screens By VictorSimmie

Het ging vandaag echt helemaal mis met mijn spel.. Inmijn eigen account op de computer startte Sims niet op.. Een tijdje later ging ie gelukkig wel weer opstarten.
Tot mijn grote verbazing zag ik dat al mijn downloads weg waren! Opzich was het wel gunstig omdat ik een keertje al mijn downloads wou weghalen en nieuwe wou downloaden.
Toen ik hem opnieuw opstartte met een paar downloads liep het laadscherm de hele tijd vast..

Op een ander account van mijn computer dee het spel het gewoon maar zonder downloads. Ik heb dus heel veel dingen er weer opgezet..

Hiyumi Constancia

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Screens By VictorSimmie

Ik wist niet dat je al iets nieuws had geplaatst. I ben ook echt zo'n persoon die veel te weinig reageert. Die sim is awesome. Ik neem aan dat ze vrijwel helemaal uit downloads bestaat? (ok dat klinkt best raar xd)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Screens By VictorSimmie

VictorSimmie schreef:Meh. Waarom reageert niemand? :(
Als je je openingspost verandert, kun je ook meteen de titel van je topic veranderen. Zo kun je er bijvoorbeeld de titel van de screens die je op dat moment wilt posten, langs je reguliere topictitel kunnen zetten zodat mensen weten dat je iets nieuws hebt gepost. Vind ik in ieder geval handig. (A)

In ieder geval weer erg mooie screens! :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie