Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

307 berichten • Pagina 10 van 16

Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Screens By Victor - New Sim - 12-1-2014

Little Red Riding Hood

Afbeelding

Hoi iedereen, ik ben Sanne Fleurs maar iedereen noemt mij Roodkapje omdat ik vroeger altijd een rood kapje ophad.
Helaas ben ik die kwijt geraakt doordat ik te ver voorover hing in een waterput..
Ik moet van mijn Moeder een mand met koek en wijn naar mijn Oma brengen omdat ze ziek is.

Afbeelding

Wauw, moet je die mooie rozen zien! Ik moet er één plukken!
Eigelijk mag ik niet van het pad af van mijn Moeder.. Ze zegt dat je dan verdwaald.
Maarja, ik ga alleen even een roos plukken voor mijn Oma. Dat zal ze leuk vinden.

Afbeelding

Wauw, dit is een mooie! Die kan ik mooi in het lege potje naast mijn Oma's bed zetten.
*Sanne begon een zelfverzonnen liedje ge zingen*
Zeg roodkapje waar ga je heen. Zo alleen, zo alleen. Zeg Roodkapje waar ga je heen, Zo alleen..

Afbeelding

Zo alleen, zo alleen.. Hé, wie is dat?
"Goedemorgen Roodkapje." zei hij.
"Dag, wolf."
"En waar ga zo vroeg heen, Roodkapje?"
"Naar mijn Oma, wolf."
"En wat heb je daar onder je schortje?"
"Koek en wijn. Oma is wat zwak en ziek en hiermee kan ze wat op krachten komen."
"Zeg Roodkapje, waar woont Oma dan?"
"Nog ruim een kwartier lopen verder het bos in, voor haar huisje is er een trapje omhoog en achter haar huis is een grote boom.
Je kent het vast wel." *De wolf ging weg*

Afbeelding

*Een kwartiertje later was Sanne aangekomen bij het huis van Oma.*
Eindelijk ben ik er. Ik ga mijn Oma eens lekker verwennen met wat koek en wijn, daar word ze vast weer beter van.
Hé, daar staat ze voor het raam.. Tot ziens!
____________________________________________________________________________________________

Welke plaatjes vinden jullie het mooist? (:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie