Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Screens van Korikta - Vooruit in de Tijd

Het leek me wel leuk om ook een Screentopic te openen, dus hier is hij! Met als eerste een paar screens van Vooruit in de Tijd, die ik gisteren heb geïnstalleerd. Ik heb nog niet zo heel lang gespeeld, dus heel veel zijn het er niet. :laugh

Afbeelding

Mocht Eloise Conley verhuizen naar Bridgeport al een grote stap vinden, dan had ze helemaal aan de beademing gemoeten toen er opeens een - ik kan het niet beter beschrijven - ding voor de deur van haar appartement verscheen.
Moedig is ze niet, maar toch kreeg ze echt de neiging om haar voet erin te steken met als gevolg dat er een blauw-harig (nou, nou, laten we nou niet mensen beoordelen op het feit dat ze blauw zijn) mannetje uit kwam. Hij duwde haar een tijdalmanak (wie kent dat nou niet?) in haar handen en verzuchtte vervolgens dat al zijn tijdcapsules (of zoiets, sorry, ben even de naam van die dingen vergeten) alle kanten op waren gevlogen en of Eloise die even wilde pakken. Tuurlijk. Waarom niet. Helemaal niet raar of ongemakkelijk of zo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Vervolgens kreeg Eloise het vlammende idee om hem achterna te springen in het tijdportaal en zo verschenen Eloise en de tijdreiziger in de toekomst. En nog geiniger: ze had daar familie wonen! Ze bezocht haar verre afstammelingen meteen. Oh ja, en hoe kwam ze daar? Met haar supersonische, spiksplinternieuwe jetpackje natuurlijk! Verwacht jij als simsspeler dat je haar ziet vliegen als ze naar een kavel gaat, dan moet ik je teleurstellen. Ze neemt een sprong in de lucht en landt dezelfde seconde nog op haar bestemming, bummer! In tegenstelling tot de, euhm, tram? Waarmee zij later een reisje neemt, die speert namelijk wel door de lucht, en dat ziet er heel cool uit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

In ieder geval, Eloise is bij haar verre afstammelingen en, wat geinig, haar huidskleur is meegegaan naar de toekomst! Hoeveel afstammelingen hebben jullie? Ik namelijk drie, nou weet ik niet of dat veel of weinig is maar Eloise heeft de karaktereigenschap 'verlegen' en ik las dat je afstammelingen wel gebaseerd zijn daarop en ik vroeg me af of zij daardoor dus wat minder afstammelingen (aan de andere kant heeft ze wel een zus in Bridgeport die het tegenovergestelde van Eloise is) zou hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Nu bezoekt Eloise de Robotterij, waar zij zich op het moment bezig houdt met het ontwerpen van Nanieten (nog een keer: wie kent die nou niet?!). Dat zal nog wel even duren dus tot zover mijn plaatjes, als ik haar bij de Robotterij weg kan trekken laat ik er nog meer zien. (: (En oh ja, EA houdt van reclame voor zichzelf maken :'))

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie