Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Het leven gaat door -

Plantjes kan ik nog wel voor zorgen
Ik weet dat ik nog geen update heb geplaatst, maar het schooljaar loopt op z'n einde en dan krijg ik veel toetsen omdat ik moet bewijzen dat ik volgend jaar aankan. Ik heb geen examens. Maar als Floor kind is begin ik terug up te loaden, dan heb ik een punt waar ik terug kan vertrekken, dat is handiger voor mij.
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Het leven gaat door -

Julia heeft een stukje grond gekocht, en daarop heeft ze een resort geopend. Volledig zelfgebouwd, geen blauwdrukken. En eerlijk gezegd voor mijn manier van bouwen vind ik hem wel mooi geworden. Als er iemand tips heeft, altijd welkom. Heb terug tijd om te spelen, de vakantie staat voor de deur. Een tevreden meisje met een goed rapport, geen onvoldoendes dus ik mag gewoon over naar het volgende jaar :) Sorry, moest ik even kwijt

Ik ga het resort al tonen, je zal het wel nog zien in de foto's want de familie zal wel vaker naar het resort gaan voor een dagje ontspanning en om het personeel te controleren ;)
De foto is gemaakt toen ik klaar was met bouwen, in de bouwmodus. Er was dus nog geen personeel aanwezig. En dat kleine gebouwtje is de inkombalie, dus waar je je kan inchecken eigenlijk. Als er recenties komen in het spel kan het wel zijn dat er aanpassing komt

Afbeelding
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Het leven gaat door -

Dankje :)
Nu heb ik een klein hokje bijgebouwd met een fotohokje en die dingen. Normaal zie je dat niet in de sims bij hun resorts, maar dat trek ik me niet aan. Het is mijn resort -enfin, dat van Julia- dus ik beslis wat er staat ;)
Floor is opgegroeid, dus hier zijn weer screens!

Terug van weggeweest
Afbeelding
Ik was benieuwd wat er gebeurde als je op wereld uitzoomen klikte en dan de tab-camera gebruikte, en dat was best een mooi resultaat
Afbeelding
Julia, Jonah, Wouter en Juliette gaan een dagje doorbrengen op hun eigen resort, ze moeten niks betalen
Afbeelding
Wouter neemt een duik in het water, terwijl Julia in de jacuzzi gaat en Juliette wacht om ook een duik te nemen
Afbeelding
Juliette zit in het jacuzzi
Afbeelding
Wouter heeft een drankje gehaald
Afbeelding
Juliette speelt met de zwembadfontein
Afbeelding
En Julia en Wouter nemen een drankje van de zwembadbar
Afbeelding
Julia geniet van haar drankje en wordt er blij van
Afbeelding
Dan komt ze uit het zwembad
Afbeelding
Julia probeert de vuurloop uit
Afbeelding
Juliette eet wat snoepjes die op het aanrecht stonden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Floor moet natuurlijk ook een slaapkamer hebben, en aangezien er geen plek is voor een derde persoon in de kamer van Juliette en Wouter heb ik de andere slaapkamer verbouwd. Op de 4 foto's zie je het bouwproces.

Afbeelding
Floor is wakker op haar verjaardag
Afbeelding
De winter is voorbij, en de plantjes van Julia hebben dringend verzorging nodig
Afbeelding
Afbeelding
Floor was jarig, maar de taart vloog weer eens in brand
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Floor is opgegroeid, en ze is een soort cowboy-meisje geworden
Afbeelding
Afbeelding
Juliette is ook jarig!
Afbeelding
Juliette is een mooi meisje geworden
Afbeelding
Floor slaapt haar eerste nacht in haar nieuwe kamer
Afbeelding
De volgende dag is het haar eerste schooldag
Afbeelding
En voor Juliette is het haar eerste schooldag als tiener, voor Wouter is niks veranderd

xxx Nikita
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Terug van weggeweest -

Mededeling
De honden zijn opgegroeid, Juliette doet aan graffiti en Jonah en Julia zijn oudje geworden. Ik had gisteren de screens gepost, maar de server vond het leuk om mij uit te loggen toen ik aan het typen was, en toen ik ze wou posten kreeg ik het scherm dat ik me moest inloggen, dat deed ik en toen was alles weg :cursing

Ik ga zometeen spelen, en de screens van de speelsessie vandaag komen wel. Maar ik weet nog niet wanneer. Ik ga wel de voorpagina aanpassen

xxx Nikita
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Mededeling pagina 6 -

Alle hoofdstukken van de familie Boterman staan nu in een linkje op de voorpagina, dus als je nog niet alles hebt gelezen kan je via daar de hoofdstukken vinden zonder veel te zoeken ;)

Eventjes weg van huis...

Afbeelding
Wouter heeft iemand leren kennen via internet, en hij belt haar op
Afbeelding
Jonah kijkt televisie, ik wou hem laten zien met zijn alledaags als oudje maar ik had ook nog een foto nodig van 'm voor de voorpagina
Afbeelding
Dit is Ella, ze is ook volwassen maar Wouter stond op een heuveltje en zij niet, daarom lijkt ze een tiener
Afbeelding
Ze krijgt bloemen van Wouter
Afbeelding
Voor Wouter weg moest voor zijn werk, zag hij dit vogeltje. Er kwam helaas geen optie om 'm te vangen. Dat was denk ik op Lummeldag, maar ik kreeg toch de melding dat hij moest werken en ik was vergeten dat het Lummeldag was. Uiteindelijk is de carpool langsgeweest maar hij kon niet instappen en die is weggereden zonder hem
Afbeelding
Wouter op de loopband, hij moet goed in conditie blijven wil het ver schoppen in zijn carrière
Afbeelding
Afbeelding
En ook het laatste kind van Julia en Jonah wordt alweer tiener
Afbeelding
Het is Lummeldag, en Floor ligt heerlijk te slapen
Afbeelding
Wouter heeft Ella opgebeld
Afbeelding
Samen maken ze een mooie foto
Afbeelding
Wouter maakt een bommetje in het water, het is 33 graden dus heerlijk warm!
Afbeelding
En natuurlijk moet onze bodybuilder in spé nog even relaxen om zijn sixpack te tonen
Afbeelding
Floor en Juliette gaan naar het bal
Afbeelding
En ook Jonah waagt zich aan een duik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Die avond gaan ze nog eventjes iets lekker gaan eten en kijken ook naar de prachtige sterrenhemel
Afbeelding
En in het resort houden ze zich met andere dingen bezig...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Juliette is ook jongvolwassene
Afbeelding
Afbeelding
Beide doen ze een vaardigheidstest
Afbeelding
Ze gaan samen studeren!
Afbeelding
En Juliette laat al meteen haar handtekening zien
Afbeelding
Wouter begint meteen te trainen
Afbeelding
Juliette maakt vaart met haar spuitwerk
Afbeelding
Het is introductiedag, en Juliette vind het klaslokaal ietwat saai
Afbeelding
Wouter speelt een spelletje
Afbeelding
Wouter en Juliette hebben een mooie foto gemaakt ter herinnering
Afbeelding
De eerste lessen beginnen!
Afbeelding
Juliette heeft les in het vakgebouw en volgt mooi de les mee (de 2de dag dan)
Afbeelding
Na de enige les die ze hebben op dinsdag, gaan ze samen iets eten in de coffee shop
Afbeelding
En daarna slaat Juliette aan het schetsen op de 1ste verdieping

xxx Nikita
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Eventjes weg van huis... -

Dankje allebei :)
Studententijd is leuk, maar soms heb je een vrije dag en dan ben ik de campus wel eens beu. Maar met 2 sims is het toch anders omdat je sim dan altijd iemand heeft om mee te praten of iets leuks te doen. Maar de optie van grafitti spuiten vind ik het leukst, en het was al een tijdje geleden dat ik een sim had die die vaardigheid deed :)
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Eventjes weg van huis... -

Dankje, ik ga nu screens posten

Week 1 is voorbij
Afbeelding
Wouter aan het chatten of studeren, weet het niet meer precies
Afbeelding
Wouter is boos omdat hij zo vroeg les heeft
Afbeelding
Juliette heeft er duidelijk zin in!
Afbeelding
Juliette roept een student wakker omdat hij lag te slapen. Je ben een rebelletje of je bent het niet...
Afbeelding
En Wouter heeft een maatje gevonden, die meegaat naar huis als de studententijd is afgelopen
Afbeelding
Dit zijn drie tekeningen van Juliette
Afbeelding
Juliette aan het schetsen in de les
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En die avond gingen ze bowlen, lekker ontspannen voor het examen (is niet het eindexamen)
Afbeelding
Wouter gaat lekker studeren, zijn gezicht spreekt boekdelen

xxx Nikita
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Week 1 is voorbij -

Ik heb al een tijdje niet meer gepost, dat weet ik. Maar ik heb het even heel druk, Juliette en Wouter zijn na een week teruggekeerd naar huis, omdat ik dat wou. Ella woont nu ook bij hen in (de vrouw van Wouter) en is zwanger. Dat was even een kleine update ;)
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Week 1 is voorbij -

Ik heb nieuwe shots :) Een knop op mijn toetsenbord doet het eventjes niet, dus ik kan ook niet zeggen welke letter want hij werkt niet. En ik hoop dat ik hem niet teveel nodig heb...
En ik ontdek net dat het meerdere toetsen zijn, ik heb gisteren water gemorst op mijn toetsenbord dus ik vrees dat dat de reden is...
Ik red me wel, voor de sims heb je gelukkig niet veel toetsen nodig en de toetsen die ik nodig heb werken voorlopig nog. Maar ik dwaal af. En mijn aanhalingsteken doet het ook niet meer en ik tik verhalen, dus ik denk dat ik een probleempje heb want zonder aanhalingstekens word het wel heel rommelig en niet duidelijk...

Ella en Wouter zijn ouders
Afbeelding
Ella is hoogzwanger! (ze was volgensmij al langer zwanger voor ze in het huis kwam wonen, dus ze bevalt wel snel)a
Afbeelding
Tijd om te gaan bevallen!
Afbeelding
Welkom kleine Bram!
Afbeelding
Juliette moet natuurlijk ook verder werken aan haar boek
Afbeelding
Van de levenslange beloningpunten van Jonah heb ik deze weergenerator gekozen (of hoe dat ding heet)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er was een gast via Simport op bezoek, hij was goohelaar (irritant dat die ene letter niet werkt, ik kan geen ander woord gebruiken dus sorry voor typfouten, ik kan er niks aan doen :( )
De familie Boterman was er natuurlijk bij!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Julia speelt met de honden, ze verdienen ook nog liefde en Julia heeft er tijd voor nu ze op pensioen is
Afbeelding
Julia geniet van het bubbelbad
Afbeelding
En de hele familie is dol op Bram!
Afbeelding
Ella in het bubbelbad
Afbeelding
En toen ging het bubbelbad kapot, dus moesten de reparateur komen, en in die tijd gingen ze elkaar kussen en knuffelen
Afbeelding
Ella op de trampoline
Afbeelding
Ella en Wouter in het bubbelbad
Afbeelding
En ze willen nog een broertje of een zusje voor Bram
Afbeelding
Wouter kijkt blijkbaar naar zijn voet, okay...
Afbeelding
Juliette moest aan de andere kant van het vijvertje zijn en ze wou blijkbaar niet de hele tuin rondgaan, dus stak ze het ijs over en dat had ik ook nog nooit gezien

Ik hoop niet dat er heel veel spelfouten instaan, ik denk dat jullie inmiddels kunnen zeggen welke letter niet werkt. Ik hoop dat dit niet voor heel veel posts is, maar anders loopt mijn aantal shots weer op, en dan zie ik het niet meer zitten om ze te posten en valt alles stil, dat wil ik niet.
xxx Nikita

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie