Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

128 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Screens 3/07/2013 -

Ik heb een week geen foto's gepost want het was superlekker weer buiten, heb ik ook veel in ons zwembad gezeten maar ondertussen gesimst. Hier zijn de foto's van de afgelopen gebeurtenissen :)
Ik heb ze dus niet allemaal genomen maar jullie zullen op de hoogte zijn van de laatste gebeurtenissen :)

Afbeelding
Welkom aan het nieuwe kitten, Kerri :) Het is een meisje en is ondertussen volwassen maar daar komt later een foto van
Afbeelding
En welkom aan het 2de nieuwe familielid, Floyd (spreek je uit als Flojd)
Afbeelding
En Daisy is zwanger!
Afbeelding
Afbeelding
Spijtig genoeg hadden we ook minder leuke momenten, zoals een inbreker...
Afbeelding
Bevalling!!!!!
Afbeelding
Dit is Akkie :) De naam komt uit een film die ik heel erg mooi vind, hij is redelijk bekend in Nederland. Achtste Groepers Huilen niet heet de film, en ik vind het een prachtige film, en daar heet de hoofdpersonage Akkie, dus vandaar de naam. Akkie (in de sims dan) is een zeemeermin maar ik heb haar schubben verkleurd
Afbeelding
Dit is Kerri als volwassene
Afbeelding
Daisy leest Akkie voor, en zo zien jullie meteen de nieuwe kleuren van haar schubben
Afbeelding
Amina poetst haar tanden in de keuken omdat haar moeder kwaad is op haar omdat ze betrapt werd toen ze een bootytrap op de computer wou plaatsen
Afbeelding
Maar even later heeft haar moeder haar al vergeven
Afbeelding
Ik wou wat spelen met de magie van een fee, hier doet ze een kalmte aura over zichzelf
Afbeelding
En hier is hij toegepast
Afbeelding
Amina was een leger aan sneeuwpoppen aan het bouwen
Afbeelding
Akkie speelt met de dino
Afbeelding
En dan met haar popje Hopje
Afbeelding
Knuffel van de zus!
Afbeelding
En kiekeboe spelen met de zus :)

Dat was het voor nu! Nu is het heerlijk weer en ga ik in het zwembad plonzen :) Integendeel tot de sims waar het temperaturen van 0 tot -11 graden zijn. Nog 1 dag tot de lente dus de sneeuw zal gauw smelten. Tot later!
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - De laatste gebeurtenissen 19/

Hier zijn nieuwe screens!
Ik ben trouwens superenthousiast voor De sims 3 In de Toekomst :)
Het zijn er iets minder deze keer, alweer door het warme weer en omdat ik ook vaak wegga met vrienden :)

Afbeelding
Daisy herstelt de tv voor een andere sim
Afbeelding
Dit is de sim waarvoor ze de tv herstelde, ze gaf hem af
Afbeelding
Salty op het lentefestival
Afbeelding
En met zijn stoere blik over de vuurloop, heel wat anders dan Daisy
Afbeelding
De liefdesmeter voorspelde niet veel goeds
Afbeelding
Ik hoop dat Daisy dat nooit weet...
Afbeelding
Amina raapt eieren
Afbeelding
Salty begint een resort, hij koopt Hobarts Hoek over en het heet nu 'Mermaids & Co'
Afbeelding
Aangezien Amina zijn dochter is mag zij daar altijd komen, en ze koopt muggenspray
Afbeelding
En repareert haar gsm
Afbeelding
En ze maakt daar haar huiswerk

Dat was het voor nu!
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Welkom bij Mermaids & Co! (26

Deze keer wordt het een lekker lange reeks :)
Niet op het tijdstip van posten letten aub want ik kan niet slapen :p

Afbeelding
Kerri in de armen van Amina
Afbeelding
Amina geeft Kerri een knuffel
Afbeelding
:fluit
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kerri aan het spelen, heb ik een kleine fotoshoot rond gedaan :p Vond haar zo schattig dat ik het niet kon laten :)
Afbeelding
Amina maakt haar huiswerk
Afbeelding
Afbeelding
Salty is jarig! Hij groeit op tot volwassene en is dus niks veranderd
Afbeelding
Afbeelding
Akkie is ook jarig!
Afbeelding
Dit is haar als kind
Afbeelding
Akkie speelt met de blokkentafel
Afbeelding
En daarna met Hopje, haar denkbeeldig vriendje
Afbeelding
Na school gaat de familie Jonkmans nog even naar het strand (de volgende dag is Liefdesdag dus het mag laat worden)
Afbeelding
De 2 grote meisjes genieten van het zonnebaden en lezen
Afbeelding
Helaas kan dat niet zonder paparazzi
Afbeelding
Salty komt al zwemmend. Zonder zoutwater is hij geen zeemeerman meer
Afbeelding
En na het koele water warmt Akkie op door wat te spelen in het zand
Afbeelding
En ze maakt het even later ook weer kapot
Afbeelding
Akkie en Amina spelen wat in de zee
Afbeelding
Terug thuis is het helaas tijd voor huiswerk
Afbeelding
Terwijl Akkie in bed kan duiken want zij is opgegroeid net voor de school begon (waardoor Amina de schoolbus miste)
Afbeelding
En na het saaie, vermoeiende en lange huiswerk kan Amina ook eindelijk in bed kruipen
Afbeelding
En ook Daisy kruipt in bed. Kijk goed naar de kleding en je ontdekt iets
Afbeelding
De volgende dag is het Liefdesdag zoals ik al zei, en Daisy maakt vruchtenparfouit
Afbeelding
Als dat klaar is wordt het wat pittiger gemaakt met kruiden
Afbeelding
:fluit :fluit :fluit
Afbeelding
Amina speelt met de hond (ze had haar avondkleding aan omdat ze van kind naar tiener is opgegroeid met de eigenschap 'Net')

En nog een extraatje :
Afbeelding
Het resort is uitgebreid waardoor het nu ook een kuuroord bevat. De reacties zijn schitterend :) Het heeft al 3 sterren denk ik
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Verjaardagen en een kleintje

Nieuwe screens!

Afbeelding
Daisy op het lentefestival. Ik kon maar 1 screen maken omdat na haar konijn het verschrikkelijk begon te hagelen, en ze dus allemaal naar huis wilden
Afbeelding
Akkie speelt in de plasjes
Afbeelding
Even later speelde Akkie met haar pop, Hopje, toen ie levend werd
Afbeelding
Amina lekker aan het tikken, ze schrijft een verhaal
Afbeelding
Daisy bakt tosti's
Afbeelding
Akkie speelt met de blokken, terwijl Hopje toekijkt
Afbeelding
Amina gaat naar het eindbal
Afbeelding
Afbeelding
De balfoto en ze is koningin van het bal!
Afbeelding
Daisy aan het bloggen in de tuin
Afbeelding
Akkie speelt in haar boomhuis voor ze naar school moet
Afbeelding
Daisy maakt een wandeling
Afbeelding
Daisy in de roeiboot
Afbeelding
Tegen de avond is ze bijna bij het resort
Afbeelding
Na het genieten in het kuuroord van het resort (wat gratis is voor haar) gaat ze naar huis
Afbeelding
En op de berg krijgt ze haar weeën
Afbeelding
Welkom in ons midden, kleine Astrid! :swing

Zoals jullie zien is Astrid ook een zeemeermin, en dat is niet haar alledaags, maar die heb ik nu even niet op foto. De reden waarom jullie mijn kindjes nooit als baby zien, wel door downloads heb ik erg last van stokkenkinderen, en ik had wel wat problemen met het opgroeien van Astrid, maar dat houdt me eerlijk gezegd niet tegen. Ik ben die peuterkapsels en de kinderkapsels veel te snel beu. En de alledaags van Daisy was zo'n blauwe jurk met schaapjes, daarom liep ze in haar avondkleding, want anders lijkt het net of ze in haar pyjama rondloopt. En nu heb ik even een genen expert nodig. Van wie heeft Astrid het meeste weg? Want ik ben er niet goed in. De huid heeft ze van Salty en het haarkleur heeft ze van Daisy, maar derest (ogen, neus mondje enzo)
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: AnimalsxDreamers screens - Mededeling op pagina 2

Hoi!
Ik weet dat ik een lange tijd niks van me heb laten horen, maar de computer is kapot. Ik zit nu op een vervangende waar de sims niet op wilt opstarten :( Het is al van de zomervakantie zo en elke dag bijna zei ik dat ik het hier nog moest posten maar ik vergat het altijd. Hij is allang bij de computerwinkel om hem te maken, en het moederbord is kapot. Waarschijnlijk moet alles eraf, maar de man gaat proberen zoveel mogelijk erop te laten. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen of ik nog met Daisy en Salty zal kunnen spelen, ik hoop het echt wel. Normaal zou ie maandag of dinsdag gerepareerd zijn, en dat hoop ik met een klein hartje. Want ik mis de sims echt superduper hard. Dus als ik terug kan spelen, zullen jullie heel veel screens kunnen verwachten, nieuwe familie of niet. Ik mis het echt wel. Want ik ben vandaag en andere dagen ook hier geweest - te lui om me in te loggen- en anderen hun screens bekeken, en ik merk dat de drang om te spelen echt groot is. Dit liet ik even weten, om te laten weten dat dit topic nog niet stopt.
Dus,
Tot binnenkort!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie