Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 12 van 15

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Bedankt Shaan :knuffel
Ik weet niet of ik vandaag kan posten. We hebben een nieuwe router en mijn pc reageert daar niet op. Nu heb ik dus geen internet en op deze pc kan ik niet bij de sims x) Hopelijk kan ik dan morgen posten wat ik vandaag doe.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

^ leuk, ik hou echt van die leuke natuurplekjes in de wereld :)

Ik hoop nog wat screens te hebben want ik kan nog steeds geen nieuwe screens maken. En dan moet ik dit forum sluiten en kan ik ook geen dagboek beginnen :(

Hier is alvast weer een paar screens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: >Losse screens van Lestis<

Waarom kun je geen nieuwe screens maken ? Of bedoel je dat je het druk hebt ?
In ieder geval zijn deze allemaal heel nice. De piramides zien er 's avonds echt leuk uit :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Bedankt voor alle reacties :knuffel.
@Shaan: Ik kan geen screenshots mer maken. Ze worden zeg maar niet meer opgeslagen hij zegt wel dat hij gemaakt maar ik kan hem niet in de screenshot map vinden. Ik heb al van alles geprobeerd maar nog niks heeft geholpen :/ Ik kijk er in het weekend na. Ik zou het echt zonde vinden dit topic te sluiten en ik kan dan nooit aan mijn dagboek beginnen :( Waarom heeft mijn pc ook elke keer wat x)?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

IK heb mijn screenshots terug :D Ik had vandaag een screen gemaakt en daarmee kwamen ook de oude tevoorschijn. Hopelijk kan ik dus morgen mijn dagboek gaan beginnen. In ieder geval zijn hier wat screens.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdelijk de laatste screens van Egypte :)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

^dankjewel :knuffel

Afbeelding

Ik heb hem weer aan de praat gekregen en hoop dus binnenkort mijn dagboek te beginnen. Hier een random screen. Ik ga eerst nog het andere huis zien dat ik heb afgemaakt en dan het nieuwe huis. Daarna begin ik hopelijk mijn dagboek :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie