Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 4 van 15

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

ik heb maar weer is wat met edit gemaakt. even om alles te kijken hoe het werkt en hier het resultaat.

nog een postzegel: (ik vind dat randje eromheen echt gaaf)

Afbeelding



en een kaart:

Afbeelding

Ik weet alleen nog niet hoe ik de randen moet kleuren.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

dankjewel allemaal. ik vind het zelf ook wel origineel om de screens is voor iets anders te gebruiken. misschien ga ik binnenkort wel een dagboek beginnen maar dan weet ik niet of ik hier nog screens ga posten. ik kijk wel ;)

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding



extra:
Afbeelding

Afbeelding
slecht te zien maar ja. hij doemt echt elke keer op naast mijn woonboot xD


-----------------------------------------------------------------------------------------------ik plaats vanavond waarschijnlijk wat duik foto's maar die moet ik eerst nog maken + editten (tenzij jullie deze duikfoto al helder vinden.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Ja ik moest hem wel aanpassen omdat ik twee peuters heb. Dus je slaapkamer is nogal kapot. Wat ikzelf erg zonde vind. Ik kreeg zelf geen mooie woonboot en ik vond dit toch wel de mooiste van het forum :)

Nu even verder over de screens. Want ik weet van mezelf dat ik dat de laatste tijd te weinig doe. Ik zal en ik verplicht het mezelf binnen nu en 2 dagen een grote up plaatsen en hopelijk met duikfoto's. Ik was afgelopen dagen met vrienden op kamp en daarvoor had ik geen tijd meer dus sorry.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Eindelijk weer een up/ Het bewerken nam ook wat tijd in beslag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit keer dus wat meer foto's. Ik heb de foto met de kabouteer niet bewerkt dus dan weten jullie ook hoe de kwaliteit van het spel zelf is. Ik vind zelf degene met de zeemeermin erg mooi en de eenalaatste [geen idee hoe je dat schrijft xD Spelling is niet m'n beste ding.] Ik hoop dta jullie ze mooi vinden :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie