Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 11 van 15

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Die laatste zijn allemaal Hidden Springs maar ik had echt maar 30min. de tijd om te spelen dus ik had niet veel tijd voor mooie screens :/ Ik heb 3 jan. weer tijd dan ga ik meedoen aan de marathon wie weet :) Bedankt voor alle lieve reacties :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Ik heb een nieuw huis gemaakt in Appaloosa Plains. Ik heb altijd veel moeite met grote kavels. tips zijn natuurlijk welkom. Hopelijk heb ik morgen tijd om de tuin te laten zien. Kijk vooral kritisch naar: muurverf, stukje rechtsonder (staan nu hekjes maar daar wil ik iets anders, wat dat weet ik niet), het dak in het midden (echt heel vervelend x) ), of het goed in de wereld past en het geheel. Ik ben echt slecht in bouwen dus tips helpen me echt :) Dingen die je goed vind mag je natuurlijk ook zeggen dat vind ik leuk om te horen :)

Afbeelding
De brievenbus moet nog een kleur en ik weet dat hij in bouwmodus is maar mijn sims als ik steeds overstap naar leefmodus.
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: >Losse screens van Lestis<

Goed begin al. Ik ben ook geen held in bouwen en van daken begrijp ik echt niks. XD De enige tip die ik kan geven is: Misschien is het mooier als je die witte muur in steen veranderd, want dat wit steekt heel erg af tegen dat groen. En misschien ook een houten hekje. Het geheel wordt er rustiger van denk ik. Voor de rest vind ik de veranda erg leuk met al die bloemen erom heen. :)

Succes met afmaken ;)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Kuch het huis staat in dezelfde save als Flynn en Emmy x) Heel handig. Dus het duurt even voordat ik heb heb geupload en hem in ene nieuwe save heb. Dus daar laat ik morgen screens van zien. vandaag screens uit China die ik heb genomen tijdens de marathon ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laat me even weten wat je er van vindt. :) Op de laatste zie je vooral de wereld goed. De waterval, de drakengrot (rechts), de brug naar de stad. Ik heb er meer die zijn voor later ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie