Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 5 van 15

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Sorry, dat ik iedereen laat wachten. Zoals sommigen misschien we zien was ik bezig met de uitdaging voor de maand augustus die nu eindelijk af is :) Dus daarom ha dik geen tijd voor screens. Ik heb ze al wel klaar staan maar het bouwen nam meer tijd in beslag dus ik heb ze nog niet kunnen editten. Sorry allemaal.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Bedankt Sebas! Leuke naamsverandering ;) moest er wel even aan wennen toen ik jouw screens bekeek. Succes met tot duizend!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik weet dat ze niet zo heel bijzonder zijn maar ik wilde toch iniedergeval het niet weer eeuwig uitstellen. Ik ben nu bezig met huizen bouwen dus misschien dat ik daar de volgende keer wat van laat zien. het resort at ik he gebouwd voor de uitdaging van de maand augustus kun je op dat forum bekijken. :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

:knuffel Bedankt Ray :knuffel Ik vind het echt leuk compliment om te horen en dat motiveert me. Het maakt mij niet uit hoeveel mensen er kijken en hoeveel reacties ik heb maar elk persoon die wat leukst over mijn screens zegt maakt me vrolijk. Bedankt :knuffel

Ik plaats morgen/overmorgen een update
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Dankjewel allemaal :knuffel
Ik hoop dat jullie het en mooi huis vinden
Ik weet het is veel blauw maar dat wilde ik een keertje zo xD

Afbeelding
Blue Heaven :D (vandaar ook zoveel blauw xD ). Sorry dat hij in het donker is en in de bouwmodus kwam ik later pas achter :$ .

Afbeelding
Woonkamer en keuken.

Afbeelding
De studeerplek met de woonkamer er dus aangrenzend.

Afbeelding
De keuken

Afbeelding
Terras.

Afbeelding En dit is dus de voorkant van het huis (sorry voor de slechte volgorde)

Afbeelding De hal op de eerste verdieping.

Afbeelding Slaapkamer 1.

Afbeelding Terrasje op de eerste verdieping.

Afbeelding Tweede hoek terras. Er zitten twee terrasje op de eerste verdieping (zie plattegrond).

Afbeelding Badkamer op de tweede verdieping.

Twee screenshots van slaapkamer 2.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding En als laatste terras (nou ja terras). Hier kun je dus de woonboot besturen.

Overzicht:

Afbeelding
Begane grond.

Afbeelding
Eerste verdieping.

Afbeelding Tweede verdieping.


Zoals je ziet heb ik met dit keer echt aan drie kleuren proberen te houden op de muren en de vloer (blauw, wit en bruin hout) en heb ik expres alleen maar stenen muurtjes gebruikt. Tips/ideeën/commentaar. Ik hoor het graag het motiveert me om door te gaan! :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: >Losse screens van Lestis<

Sorry ik heb maar even één screen. Dit weekend plaats ik wel een grotere update maar dan heb ik nu iniedergeval iets. Door school heb ik echt weinig kunnen simsen Sorry jongens. Bedankt voor alle reacties natuurlijk :knuffel

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie