Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Hallllooo simmers! Ik heb een vraag. Zouden jullie het leuk vinden als ik jullie elke zaterdag voorzie van nieuwe achtergronden voor op je pc? Natuurlijk gaan de achtergronden over de sims. Elke week weer een ander thema. Ik hoor graag reacties. Als het niet wat wordt, of er is al zoiets (wat ik zelf nog niet bekeken heb), dan begin ik er ook niet aan. Ook als de reacties erg negatief zijn doe ik het niet. Het leek me toch wel leuk om ook wat voor deze site te doen. En toen kwam ik vandaag op dit idee. Ik hoor het graag! :thumbup
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Ja precies. Elke zaterdag een thema van misschien 3 tot 8 foto's voor je achtergrond. Wallpapers ja. En dan zou ik ook wel graag willen weten of je het ook echt zou gaan gebruiken als ze mooi zijn. :blushOf heb je gewoon altijd een standaard achtergrond die je te mooi vind om te veranderen? Want dat kan natuurlijk ook nog.

Laatst gewijzigd door Stefanovic op zo 28 feb 2010, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Euh ja graag! Ik ben nog niet zo handig in dit soort dingen. Daarom doe ik dit ook. Om een beetje handigheid te krijgen. En natuurlijk voor de reacties en omdat ik het leuk vind! :laugh
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Ja ik zelf eerlijk gezegd ook. Vandaag komen er nog geen foto's hoor! volgende week pas. Toch heb ik even wat andere onderwerpen bekeken waar ook foto's in staan. Die zijn eigenlijk wel uitmuntend goed. :blink :thumbsup Ik probeer het gewoon een keer en kijken wat men er van vind. :wink
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Ik moet eerlijk bekennen nooit echt van achtergrond te wisselen, misschien 1 keer per 3 maanden ofzo. Zo heb ik nu sneeuw op de achtergrond en dat zal wel iets met de lente worden over een paar weken. Maar ik ken ook mensen die dagelijks een andere achtergrond hebben.

Misschien als je echt een mooie maakt dat ik dan zou kunnen overwegen hem te downloaden. Ik ben in ieder geval benieuwd :wink
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

@jordoosims:
Nou dat moet ik dus ook nog even bekijken. Een goede vriend van mij heeft talloze programma's voor mij. Even kijken welke hij voor me aanbeveeld. Dat lijkt mij het beste. Komende week ga ik naar hem toe, en dan zullen we zien welk(e) programma('s) er uit komen. :wink
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Beste mensen :blush

Vanwege een negatief familieincedent (een heel dierbaar overleden iemand :sad :crying ) had ik geen tijd om leuke en gave achtergronden te maken. Ook had ik niet veel zin om de sims te gaan doen. Wel ben ik inderdaad op deze site geweest. Dat leidde mij af (toch nog bedankt daarvoor :love )! Dus sorry mensen. Volgende week beter! :sleep
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Screenshots voor de achtergrond voor je pc/laptop!

Update:

Zoals jullie allen wel weten, dit topic is gemaakt en nooit gebruikt. Ik kwam hem toevallig laatst tegen. Aangezien ik wallpapers maak voor SmartSim, zal ik die zelfde wallpapers hier ook wel plaatsen. Hier zijn de eerste twee:

Afbeelding

Afbeelding

Ze hebben al op de homepage van S3N en SmartSim gestaan, maar ik geloof dat dat niet zoveel uitmaakt. En aangezien ik elke zaterdag nieuwe maak, komen er morgen weer nieuwe! ;)

Laat me weten of je ze mooi vind!

(Ik wil eventueel wel achtergronden maken op verzoek. Geef dan de eisen aan, en ik maakt het voor je XD).
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie