Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

"Online Blog" Lilly & Lola.

Heey allemaal!

Naja, ik speel nog steeds met Lilly Zolanski, en de rest. Ik had een 365 maar dat werd dus niks, en omdat ik wel screens wilde plaatsen, is dit een soort screentopic, waarin we gewoon zien wat er gebeurd rond de Zolanski's .

Wat is er allemaal gebeurd?

Afbeelding

Lilly Zolanski heeft de liefde van haar leven gevonden genaamd Jake Guido. Ze zijn verloofd en gaat binnenkort trouwen! :woot

Afbeelding

Lola Vogue, de meid die jullie misschien zagen in mijn 365. Zij is de huisgenoot van Lilly, en ook verloofd! Zoveel romantiek in 1 huis... Is het niet prachtig? :wub

Afbeelding

Verassing! Lola, en haar verloofde (Johhny, tweeling broer van Jake,) hebben een kind! Zijn naam is Lenny, een beetje een té energiek kind...

Afbeelding

Sommige mensen die mijn 365 leesden, kennen Muffin en Skittles nog wel. Muffin is helaas 2 simdagen geleden overleden, en Skittles is nu een volwassen hond.

Hope u like it! :D
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: "Online Blog" Lilly & Lola.

Ik update misschien veel, maar dit moest ik delen.. :fluit



Afbeelding

De avond nadat Muffin nog even langs was geweest als geest, kreeg Lilly een telefoontje, van een wetenschapslab, dingetje... Ze vroegen of ze Muffin weer tot leven wou wekken! :laugh :laugh

Afbeelding

Ze loopt het wetenschaplab binnen,

Afbeelding

Komt ze eruit met Muffin! Hij is dan een beetje anders dan iedereen hem herrinert, maar ze is van binnen nog steeds het zelfde! :wub

Xoxo,
Lilly Zolanski :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie