Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Mels Machinimas

Dit zijn mijn twee machinima's. De eerste is nog een beetje in kerstsfeer, maar ik heb ook daarvoor gemaakt :tongue !


Enjoy!
XxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Mels Machinimas

Met Windows Movie Maker. Vreselijk programma, maar goed genoeg voor mij en ik heb geen geld voor een goed bewerkingsprogramma.
xxMelanie
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mels Machinimas

:thumbup :thumbsup :thumbup Mel :).
Jij kan trouwens je filmpjes wel uploaden met WMM! Ze kunnen bij mij niet opslaan :crying . Wanneer komt er trouwens meer?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Mels Machinimas

^Geen idee eigenlijk... keb nog steeds geen inspiratie. Maar over je probleem met uploaden, je moet op bestand klikken, dan op film maken, de stappen volgen en dan je filmpje weer opzoeken bij youtube en uploaden!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Mels Machinimas

^
Hartstikke bedankt Melanie. Hier het filmpje(Niet geweldig maarja.)De link naar mijn kanaal Nogmaals hartstikke bedankt voor je hulp Mel!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1184
Lid geworden op:
ma 15 feb 2010, 11:39

Re: Mels Machinimas

Heey, geweldige filmpjes ! Die onderste had ik al eerder gezien maar ik wist niet dat hij van jou was :)
Ik maak ook machinimas en heb misschien 2 kleine tips voor jou en voor andere mensen die misschien een machinima willen maken. Je kan natuurlijk gebruik maken van de verschillende camera bewegingen zoals ctrl + 5 of een ander getal van 5 tot 9 (dit is wat ik het meest gebruik.) Als je daar meer info over wilt, er zijn heel veel tutorials op youtube, en er was nog een hele goede tutorial van TheSidDog, die ondertussen al ook vertaald is naar het nederlands. Nog een 2de tip, ik weet dat Windows Movie Maker heel beperkte 'edit' mogenlijkheden heeft en daarom gebruik ik Sony Vegas. Je kan altijd gratis proefversies downloaden die je kan vinden op de Sony Vegas site zelf.
Voor de rest vind ik dat je een goede smaak voor muziek hebt, de kwaliteit van je video's zijn ook heel goed en je ideeën zijn ook super. Keep going !!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie