Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

741 berichten • Pagina 32 van 38

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 | 31/12/'13]

Bedankt beise :knuffel
Op een of andere vage reden zie ik op mijn ipod wel de randjes... I'm confused
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 | 31/12/'13]

@Lestis
Bij die verticale foto, boven in zie je een stukje plumbbob. Haha
En bedankt :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 31 | 31/12/'13]

@Jer
Ik kwam er ook pas later achter :P

Bedankt beide :knuffel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

~

Afbeelding

"Pfff Claire", mompelde Mike. "Moet je persé vlak voor de lift knock-out gaan? Je bent trouwens ook niet meer de lichtste."

Afbeelding

Zwijgend droeg Mike Claire naar haar slaapkamer. Ongelofelijk, dacht Mike. Hoeveel kon een mens drinken? In Claire's geval veel. Maar waarschijnlijk zou ze daar morgen wel de gevolgen merken. Mike legde Claire zachtjes neer op haar bed en verdween naar de logeerkamer, aka zijn tijdelijke slaapkamer.

~

Afbeelding

Met knallende koppijn wordt ik wakker. Ik open mijn ogen, gelukkig is het donker in mijn slaapkamer.
Van gisteravond herinner ik me niks meer, ik heb ook geen flauw idee hoe ik in mijn bed ben beland.
"Mike?", mompel ik vragend. De slaapkamer deur gaat open en Mike stapt de kamer binnen. Hij doet het licht gedempt aan en geeft me een kus. "Goedemorgen prinses", zegt hij.


Afbeelding

Ik schuif wat opzij zodat hij naast me kan komen zitten.
"Weet je nog veel van gisteravond", vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Argh! Had ik niet moeten doen! Mijn hoofd begint weer verschrikkelijk te bonken.
Mike ziet mijn gepijnigde gezicht en glimlacht. "Ik zou echt mega verbaasd zijn geweest als je alles nog had geweten en geen hoofdpijn zou hebben", zei hij met een grijns.
Ik geef hem een zachte por tussen zijn ribben.


Afbeelding

Voorzichtig wurm ik me los uit zijn greep en ga naast hem zitten. Mike trekt zijn benen op en kijkt me vragend aan. "Niks", zeg ik. Maar er is wel wat. Zou ik de enige zijn bij wie hij zoiets heeft gedaan?
"Heb jij me gister naar bed gedragen?", vraag ik. Mike knikt. "Je bent trouwens niet echt meer licht", grapt hij. Een waterige glimlach verschijnt op mijn gezicht.


Afbeelding

Mike staat op. "Ik ga ontbijt maken", zegt hij. Ik knik heel voorzichtig.
Zodra hij de deur achter zich dicht trek, krijg ik een koud gevoel van binnen.
Ooh Claire!, denk ik bij mezelf. Maak het gewoon uit! Klaar! Je gaat je echt niet beter voelen naarmate deze relatie vordert!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie