Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

741 berichten • Pagina 34 van 38

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 05/04/'14]

Bedankt beide :)

Ben nu bezig met een andere fam. Ik ga proberen er een 5G challenge mee te voltooien. Zal zo foto's posten :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 33 | 05/04/'14]

Dag 1

Afbeelding

"Hoi! Ik ben Nicole Jackson. Ik woon in Isla Paradiso en ben van plan om hier de beginner te zijn van de komende 5 generaties!

Afbeelding

Nicole verdient haar geld om te duiken, maar ze moet natuurlijk eerst die vaardigheid krijgen!

Afbeelding

Afbeelding

Nadat ze de halve dag heeft gedoken besluit ze om naar huis te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Als ze thuis is, leest ze nog even de krant om te kijken naar een baan. Helaas was er geen leuke vacature te vinden, morgen dan maar weer proberen?

Dag 2

Afbeelding

Phoe phoe! Dag 2 is aangebroken. Omdat Nicole's duikvaardigheid is gestegen (en ze vandaag vrij is) besluit ze om de hele dag onderwater door te brengen.

Afbeelding

Afbeelding

Het is ontzettend lekker weer buiten, dus Nicole besluit om haar ontbijt buiten op te eten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na de hele dag gedoken te hebben, zoekt ze 's avonds nog even in de krant voor een leuke vacature. Nu stond er een vacature voor strandwacht. Levens redden en lekker bruin worden! Beter kan het toch niet?

Dag 3

Afbeelding

Helaas gaat de volgende dag vroeg de wekker, want vandaag heeft ze een afspraakje!

Afbeelding

Nicole heeft vandaag een bekende uitgenodigd, die ze zelf wel erg leuk vindt. Dus de tanden moeten goed gepoetst worden, voor een lekkere frisse adem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja ja, na de hele dag praten en flirten heb je toch wel een vriendje!
Idk in wat voor soort verhaalvorm ik het moet schrijven, want heb geen zin om er echt een verhaal om heen te verzinnen. Dus laat ik het meer in foto vorm enzo zien (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 34 | 20/04/'14]

Heb nog een kleine update ^-^
Dag 4

Afbeelding

Vandaag is Nicole's eerste werkdag als strandwacht. Zal ze vanaf vandaag een held zijn die levens redt?

Afbeelding

Afbeelding

Ja hoor, vandaag begon het al, levens redden. Helaas geen hunk, maar een oude man die waarschijnlijk was vergeten hoe je moest zwemmen.

Afbeelding

Maar ach, hij was me gelukkig wel dankbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicole houdt het water nauwlettend in de gaten.

Afbeelding

Ze heeft wel een ontzettend drukke werkdag. 2 levens gered. Nu gelukkig snel naar huis en even bijkomen. Daarna komt Salty langs voor hun tweede afspraakje!

Afbeelding

Snel even vragen of hij blijft slapen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van het een komt het ander. Wat had je eigenlijk anders verwacht? Haha

Afbeelding

Dag 5

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels werd het wel tijd dat we zouden verloven en trouwen. We kennen elkaar al zo ontzettend lang! 2 simdagen, pfff, langer had het niet kunnen duren!

Afbeelding

Het eerste ontbijt als man en vrouw.

Afbeelding

Salty bleek een ZeeMeerSim te zijn, die al heel lang niet meer in het water was geweest. Letterlijk een vis op het droge!

Afbeelding

Afbeelding

Nicole's hart is gebroken!


~was vergeten een aantal foto's te nemen, dus laten we doen alsof er 2 dagen verstreken zijn~

Dag 6

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks dat Salty er niet meer is, is hij nog wel aanwezig. Ze hebben samen een dochter gekregen! Ze heet Jamie.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heeft hij iets anders achtergelaten. Een stuk zeewier. Nicole heeft ontzettend veel honger, en eet het dus op. Haar honger werd helaas niet gestild en er gebeurde iets heel anders!

Dag 7

Afbeelding

Nu Nicole een ZeeMeerSim is geworden, kan ze overal duiken en dingen verzamelen.

Afbeelding

Afbeelding

Ze verzameld ontzettend veel dingen, die allemaal ook weer geld opbrengen!

Afbeelding

Maar dat stilt Nicole's verdriet niet.

Afbeelding

Thuis knuffelt ze nog even stevig met Jamie. Gelukkig is zij er nog wel!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 34 | 21/04/'14]

Bedankt allemaal :knuffel

Mijn sims wonen nu op een woonboot, maar ik kan op een of andere vage manier geen schuine screens meer maken ><
Ik denk dat ik ze dan maar weer ga verhuizen, iemand een idee voor een stad? Ik maak anders wel een poll aan :D
Afbeelding

Na een lange dag gaat Nicole weer naar bed.

Afbeelding

's Nachts komt er nog een bekend iemand even kijken!

Afbeelding

Salty gaat naast Nicole in bed liggen, net zoals vroeger.

Afbeelding

Afbeelding

Nicole's dag begint helaas alweer vroeg. Eerst even snel het huishouden doen en Jamie verzorgen.

Afbeelding

Afbeelding

Even snel nog wat boodschappen doen, Nicole had geen taart!

Afbeelding

Afbeelding

En 's middags nog even snel duiken, gelukkig levert dat genoeg geld op als ze alles verkoopt, ze kan immers overal bij!

Afbeelding

Happy b-day Jamie!

Afbeelding

Afbeelding

Jamie is een knappe peuter geworden, toch wel een van de mooiste die ik heb gehad ingame.

Afbeelding

Maar Jamie is ook weer groter geworden en Nicole's huis is toch echt te klein om er nog een kamer bij te hebben.

Afbeelding

Dus gaan ze 's avonds naarhet nieuwe huis.


Afbeelding

De volgende dag leest Nicole lekker buiten een boek. Jamie is nog niet wakker, dus Nicole heeft even een alone momentje.

Afbeelding

Nicole is vandaag van plan om even naar het strand te gaan, om samen met Jamie van het zonnetje te genieten.

Afbeelding

Maar eerst moet Jamie natuurlijk eten krijgen, daarom was ze ook aan het krijsen. Nicole moet toegeven, Jamie is echt geen makkelijke peuter, een makkelijke baby was ze zeker ook niet. (Ik meen het, ik werd er gek van)

Afbeelding

Helaas kan Jamie nog niet zo geweldig eten, haha

Afbeelding

Op weg naar het strand!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nicole wilt zelf heel even genieten van het zoute water, dus geeft ze Jamie haar pop en gaat ze zelf even zwemmen.

Afbeelding

Een andere peuter komt nieuwsgierig dichterbij en gaat naast Jamie zitten.

Afbeelding

Na een tijdje komt Nicole weer op het strand, legt een badlaken neer en gaat lekker genieten van het zonnetje.

Afbeelding

Lekker onder de parasol met een muziekje erbij.

Afbeelding

De tijd gaat helaas te snel, ze moeten alweer terug naar huis.

Afbeelding



Afbeelding

De volgende dag breekt alweer snel aan.

Afbeelding

Terwijl Jamie geniet van de schommelstoel, gaat Nicole verder met lezen.

Afbeelding

Maar peuters moeten ook nog dingen leren!

Afbeelding

Time flies! Jamie wordt kind!

Afbeelding


Afbeelding

Ze zijn weer verhuist, naar een woonboot deze keer. Dat is fijner voor Nicole, als ZeeMeerSim moet ze vaak in het water en een bad geeft nou niet echt het gewenste effect.

Afbeelding

Afbeelding

Na de verhuizing eten ze nog even lekker, vis, zelf gevangen en klaargemaakt door Nicole :)

Afbeelding

Voor het slapen gaan toch nog even controleren over er monsters onder Jamie's bed zitten.

Afbeelding

Oeps...

Afbeelding

Jamie heeft trouwens ook een creatieve geest. Ondanks dat ze een genie is.
Op de laatste paar foto's ziet het er vaag uit, maar als ik in TAB naar beneden wil, schiet de camere door de hele verdieping heen, en schuine screens lukt mij ook niet meer ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 34 | 24/04/'14] *poll*

Bedankt allemaal :knuffel

Mote Vista en Roarimg Heights staan gelijk, sluit denk ik morgen de poll :)

EDIT;
De poll staat nu alleen nog op die 2 werelden :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 34 | 24/04/'14] *poll*

Het staat gelijk, morgenochtend sluit ik denk ik de poll, als het nig steeds gelijk staat neem ik denk ik de beslissing :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Simmielove's screens [Blz. 34 | 24/04/'14] *poll*

De familie Jackson gaat verhuizen naar Monte Vista (4 stemmen). Misschien gaat de volgende generatie wel naar Roaring Heights (2 stemmen).

Ik ga nu een poging doen tot het bouwen van een huis, en hopelijk wordt deze een beetje mooi :)
EDIT;

Afbeelding

Afbeelding

Tot nu toe ziet het huis er zo uit. Iemand nog tips voor de buitenkant?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie