Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

64 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De foto's van de familie "Jones" - My hometown

Afbeelding
Ik was laatst naar Sunlit Tides gegaan, eigenlijk niet voor de fantastische omgeving, maar voor Cat, Cat is al heel lang een vriend van onze familie, naja, niet alleen Cat maar ook haar familie. Helaas moest haar gezin verhuizen voor het werk, maar we zijn nog altijd heel goed bevriend!

Afbeelding
Wij hebben zo'n zussenband, je weet wel, we houden van elkaar en we kunnen echt alles met elkaar delen en we kunnen ook alles maken bij elkaar maar we weten uiteindelijk toch dat het goed komt, ik ben zo blij met Cat, maar ik kan haar niet altijd bezoeken. Gelukkig komt ze de volgende keer een keertje naar mij toe!

Afbeelding
Cat en ik houden van foto's en we maken elke keer dat we elkaar zien - geen grapje - wel honderden foto's.. Maar daarmee leggen we onze momenten vast, ik ben zo blij met haar! Ik zal haar ook nooit kwijt willen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: De foto's van de familie "Jones" - A friendly reunion

Nog maar één week tot het weer onze werelden betreedt! En misschien nog wel eerder voor sommigen. Meestal heb ik een uitbreiding een dag van te voren, dus een update kan misschien nog wel eerder! Ik verheug me ongelooflijk veel (net als ieder ander) op Jaargetijden en ben dus al helemaal in mijn hoofd aan het plannen hoe het leven van Catlynn wordt.

Ik denk dat er morgen weer een update komt aangezien ik druk bezig was met leren vandaag! :)

Trouwens, voordat ik het vergeet. Bedankt iedereen, jullie reacties zijn heel lief! x
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie