Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

80 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Familie "van Garderen's" fotoalbum - 'O jaa!' 18/10 12:1

ChanCake schreef:Leuke familie. :3
Door dit had ik gisteren weer met de Tomo's gespeeld, maar meh..
Op de één of andere manier vond ik dat toch niet zo leuk.. xD
Moet je echt doen!
Het was en is echt een geweldige familie :3

@Loungefan; O: Oei oei oei, dan moet ik voortaan maar even oppassen, wel bedankt voor het compliment! :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Familie "van Garderen's" fotoalbum - 'O jaa!' 18/10 12:1

The move in
Afbeelding
Vandaag heeft Anette aan Andrew gevraagd of hij samen met haar wil gaan wonen, natuurlijk moeten ze eerst nog wat geld verdienen voor een huis, maar tot die tijd kan Andrew wel op de bank slapen.. :$

Afbeelding
Moeder heeft sushi klaargemaakt in haar werkkleding!

Afbeelding
Blijkbaar was Andrew snel gewend aan de bank, hé! Het is wel een lekkere bank hoor!

Afbeelding
Anette was erg laat met eten, maar morgen wordt het tijd voor het kijken naar huizen!

Afbeelding
En met zenuwen gaat ze naar bed.. Haar eigen gezinnetje stichten! Jeetje, ze zou binnenkort toch echt haar eigen huisje krijgen

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Oké ik weet dat het een hele korte update is, maar ik was druk bezig met de basis te leggen van het hele huis.
Ik wil een kleurenhuis, en dat doe ik niet vaak dus heb ik de woonkamer eerst gedaan om de basis te zetten! :D

PREVIEW:

Afbeelding

Het is een ongelooflijk kleine preview, maar hier kunnen jullie wel al de stijl van het huis zien. En btw, voor de goede zieners onder ons, het is het huis "The British Walker" (gemaakt door moi) maar dan wel met een compleet nieuwe inrichting! :D
Het is tenslotte nu wel al anders, een tapijtje op de grond, schilderijen etc..!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Familie "van Garderen's" fotoalbum - 'Move in!' 19/10 1:

A new generation..!
Afbeelding
Anette ging kijken hoe het huis eruit zag, de buitenkant vond ze al heel leuk!

Afbeelding
Dit is de woonkamer!

Afbeelding
Het hart van het huis, de eetkamer en de plek waar hobby's worden uitgeoefend.

Afbeelding
De gang

Afbeelding
De keuken

Afbeelding
De overloop

Afbeelding
Master bedroom

Afbeelding
De badkamer

Afbeelding
En een lege kamer voor de toekomst :wub

Afbeelding
Toen Anette thuis kwam ging ze gauw het adres op simweb zoeken, helaas zag ze dat het huis ongelooflijk duur was... Domper..

Afbeelding
Anette zat er toch wel over in.. Het was zo'n mooi huis!

Afbeelding
Toen ging Anette met Andrew naar Millie toe, om aan te kondigen dat ze een huis hebben gevonden. Maar voordat ze een stap naar binnen zette begon Millie haar familie te beledigen.. Wat een mens! Pff..

Afbeelding
Andrew heeft haar gewaarschuwd, als ze zoiets nog doet, dan is het voorbij tussen hen. Anette is zijn vriendin en blijft dat, ook met Millies haat!

Afbeelding
Thuis was Jessy jarig! Yeeeey!

Afbeelding
Als tiener heeft hij wel een buikje gekregen...!

Afbeelding
Lisa wist dat Anette eroverin zat dat het huis zo duur was, dus heeft ze haar een lamp gegeven. Het is de lamp die de moeder van Lisa aan haar gaf. Iedere generatie mag één wens doen. Lisa wenste schoonheid. Elise wenste geluk en wat zal Lisa wensen?

Afbeelding
Lisa wenste het geld om het huis te kopen, ze voelde zich wel een beetje slecht erover.. Maar om nog twee jaar in het ouderlijk huis te zitten.. Andrew had geen eens een bed!

Afbeelding
En toen was de verhuizing rond..!

Afbeelding
Dag dag ouderlijk huis!

Afbeelding
Natuurlijk gaan ze nog zo vaak mogelijk op bezoek! :- )

En hiermee sluiten we generatie 2 ook af.. Het gaat erg snel.. Maar ik kan het niet voor me houden dat ik het echt leuk vind! En natuurlijk sluiten we af met een familiefoto! Btw; De lamp is niet gecheat, ik heb heel hard gewerkt om 30000 levenslange blijdschapspunten te halen!

Afbeelding

En hoe vinden jullie het huis? :) Hij is voor mijn familie, wel compleet downloadloos.. Dus mocht iemand 'm willen geef een gil en ik upload 'm =)


v Die met dat rode dingetje in het midden? Dat wordt een familiefoto (Daar kan je een foto in stoppen en dan zie je dat)

Laatst gewijzigd door Shevens op vr 19 okt 2012, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie