Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

:: Cappie's Graphics ::

Welcome to Cappie’s Graphics, the place to be for graphics by Cappie.
Omdat ik toch wel heel vaak op de C-toets druk om iets van De Sims vast te leggen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een topic te openen.
Ik zeg wel alvast even dat ik geen enorm leuke foto’s kan posten. Ik moet het hebben van de momenten die ik tegenkom als ik aan het spelen ben. (Poseplayer installeren lukt me nooit.) Het zijn meestal random pics die ik neem, maar ik probeer het altijd zo goed mogelijk te doen.
Ook heb ik het idee om misschien hier en daar als ik inspiratie heb bij een fot een stukje tekst te schrijven, maar dat weet ik nog niet zeker en omdat het nooit op elkaar zal aansluiten is het ook geen dagboek.
Nou, enjoy zou ik zeggen.


Afbeelding
Één van mijn sims, groen haar en roze ogen, ik vind het persoonlijk wel iets hebben.

Afbeelding
Een andere sim, met roze haar die haar hond laat opzitten.

Afbeelding
*De derde begin ik al met een stukje tekst*
Daar zat ik dan, met mijn benen tegen het paard aan geklemd en als een of andere zoutzak. Niet zoals je echte ruiters zag, zo mooi recht en trots op het paard, nee, het was juist het tegenovergestelde. Ik kon niet zeggen dat ik ertegen op zag, ik had er namelijk zelf voor gekozen en vond het wel leuk. Toch was mijn eerste rit op een paard niet zo geweldig gegaan. Ik was natuurlijk zo dom geweest dat ik uit spanning- en als ik eerlijk ben ook een beetje angst- mijn benen stevig om het paard klemde. Het paard reageerde daar dan weer op door sneller te gaan, en ik, ik klemde mijn benen weer strakker rond diens buik. Het eindresultaat? Ik zat op een wild galopperend paard terwijl ik het nog net niet in mijn broek deed. Het duurde voor mij veel te lang voordat ik het paard weer terug had in een rustige stap. Het liefst was ik meteen van het paard afgesprongen en weggerend, maar ik moest het paard toch terug naar stal brengen, dus bleef ik zitten. Het was toen dat ik door had dat het paard waar ik op zat echt een schat was. Nu ik er nog eens aan terugdenk overweeg ik toch wel om vaker te gaan paardrijden. Maar nu is het enigste waar ik op ga zitten mijn met leer beklede bank. Met geen teugels in mijn handen maar de afstandsbediening om naar mijn favoriete programma te kijken.


Er zullen nog meer foto’s volgen, maar nu is het avond en ben ik moe.
Doei. Xx Charlotte.
Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

Re: :: Cappie's Graphics ::

Bedankt allemaal. ^^
Afbeelding
Een eenhoorn, die ik jammer genoeg weer ben kwijtgeraakt omdat De Sims vastliep. -.-

Afbeelding
Ruitertje eraf geworpen, die wandelt wel naar huis.

Afbeelding
Wat een leuke accessoire, die stijgbeugels zo over je schoenen.

PS :: Ik weet dat de foto's niet altijd even geweldig zijn doordat ik niet altijd eraan denk headline effects uit te zetten. En de kwaliteit, ik vind het zelf heel jammer dat de kwaliteit niet zo goed is, maar ik zie niet echt verschil bij hogere instellingen en mijn spel loopt ervan vast.

Geen tekst vandaag, moet mijn inspiratie voor een verhaal voor school houden.
Natsuki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
di 24 jul 2012, 11:36

Re: :: Cappie's Graphics ::

Hoi! Ik heb al een tijdje niks meer geupload, had het namelijk heel druk met school, maar nu heb ik weer een paar screens, laten we beginnen met het appartement van mijn sim. Het was eerst best lelijk, weinig meubels, kratten en dingen die op ollietonnen leken, dit heb ik ervan gemaakt.

Dit zie je als je binnenkomt, een ruime kamer met instrumenten. Ik wist eerlijkgezegd niet wat ik er anders mee moest doen.
Afbeelding

Als je een beetje doorloopt en naar rechts kijkt zie je een aangrenzend keukentje.
Afbeelding

Als je dan nog verder loopt kom je bij de woonkamer.
Afbeelding

Als je weer aan de ingang staat en de eerste rechts gaat kom je bij de slaapkamer.
Afbeelding

Ga je weer de eerste kamer rechts dan kom je bij de badkamer.
Afbeelding

En als afsluiter, mijn sim die piano speelt.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie