Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

463 berichten • Pagina 23 van 24

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 55!

Dag 56!

Afbeelding

De Knolletjes zijn aangekomen in Egypte! :swing
Hieronder volgt een lading screens van de 'vakantie'.
Vakantie? :?
Welnee joh, hard werken moesten die slaafjes, op zoek naar de koningssarcofaag! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zouden ze hun doel bereikt hebben? En wat is er nog meer gebeurd, net nadat ze weer thuiskwamen? Lees het morgen! :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 56!

Dag 57!

Ten eerste wil ik even wat duidelijkmaken over de monsters, dan zul je deze up meer gaan 'begrijpen'.
De enige monsters die de Knolletjes nog missen, waren de eenhoorn en de mummie.
De eenhoorn voeg je in je huishouden toe door bevriend te zijn met een kat, een hond en een paard. Wanneer je dan een eenhoorn tegenkomt krijg je de interactie; eenhoorn toevoegen aan huishouden.
Je kunt zelf geen eenhoorn worden.
De Mummie kun je op 2 manieren doen; je kunt er een worden en je kunt er een toevoegen.
Wanneer je de 5 preserveerpotjes hebt verzameld, en een nachtje gaat slapen in een sarcofaag, word er een mummie toegevoegd. Wanneer je de vijf onderdelen van de koningssarcofaag hebt gevonden, kun je die in elkaar zetten. Wanneer je erin gaat slapen, verandert de sim in een mummie.

En dan nu de up! :D

Afbeelding

De terugweg ging weer met de zwarte bus. Deze bus krijg je wanneer een sim minimaal niveau vijf in de muzikale carierre heeft, Big Mama had toch gelijk.
Alle vijf onderdelen van de koningssarcofaag zijn gevonden, in de avond werd die getest (aan het einde van deze up).

Afbeelding

De verkoper in de winkel bleek een geest! :O

Afbeelding

Deze screen vond ik gewoon leuk! :P

Afbeelding

En eindelijk had Emma haar eenhoorn gevonden! :swing

Afbeelding

Ik weet dat ik wat weinig screens had van de dieren (Terence, Vlekje en Sam), maar Emma was met allen bevriend en zo kwam de eenhoorn in het huishouden!

Afbeelding

De koningssarcofaag is in elkaar gezet! :swing
Honey (vrouw van Mango) was uitverkoren om er een nachtje in te slapen!

Of ze daarna veranderde in een mummie?

Afbeelding

We zullen het nooit weten... :cry

___________________________________________
Writers Note;
De laatste werkende save die ik nog had is van 2 ups geleden, en zonder eenhoorn, zonder Jolijn etc. Ik heb dus besloten het hierbij te laten...
Maar ik wil de 60 dagen wel afmaken!
De volgende volgende 3 dagen zal ik gewoon een beetje creatief invullen, ik gebruik oude screens en vertel wat over de famillie etc. Ik zal mijn best doen om daar iets leuks van te maken!
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 57!

Beste lezers en meer,
Het is al ong. 2 1/2 maand geleden dat dit soortement van dagboek is afgelopen, helaas is na een server-storing een hoop verloren, het voelt voor mij aan als een reis terug in de tijd, heel verwarrend. Ik ben blij dat de problemen nu zijn opgelost, maar ik had niet verwacht dat de consequenties zo erg zouden zijn. Samen met het einde van dit dagboek is er nog een dagboek over de familie Knolletjes kwijt geraakt, en nog andere verhalen/screens (die niets met de Knolletjes te maken hebben) iets wat ik heel jammer vind. Ik kan het allemaal onmogelijk inhalen, maar ik ben van plan over enige tijd weer een dagboek te beginnen -waarschijnlijk mijn laatste. Ik vind het hier heel gezellig op SN, maar andere zaken trekken steeds meer tijd en hebben die tijd ook gewoon nodig. Ik hoop dat jullie het begrijpen, ik zal later (misschien morgen?) een nieuw screentopic aanmaken met wat meer info over wat er kwijt is en over het nieuwe dagboek. :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie