Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

463 berichten • Pagina 9 van 24

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 23!

Dag 24!
^
I know, een beetje laat, maar ik heb net pas screens kunnen maken... (A)
Ik ben nog bezig met het huis, ik laat alvast wat zien...

Afbeelding

Dit is de voorkant. De tuin moet nog gedaan worden, waarschijnlijk gooi ik nog wat klimop tegen de muren, maar voor de rest is dit de definitieve voorkant.

Afbeelding

De slaapkamer, de enige die echt net niet af is. Serieus alles is met create-a-style gedaan...

Ik bedenk me trouwens net dat ik de lampen ben vergeten! (A) Ach, die zou je toch niet zien op deze screen, maar ik vond het al wat donker! Het is dus in het echt wat lichter. :flapper

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding\

Dit is de woonkamer, nog een beetje kaal.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de keuken, nog lang niet af, ik ga die vaatwasser en prullebak nog van kleur aanpassen.

Verder ben ik nog niet met het huis!
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 24!

Dag 25!

Afbeelding

Het huis is af! Ik laat alleen even de woonkamer zien, de rest is niet zo bijzonder. Bovendien was er niet genoeg geld om het allemaal er echt goed uit te laten zien... Maar dat komt later wel!

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het persoonlijk erg mooi geworden!

Afbeelding

En Lisa heeft een vriendje; Evan, een weerwolf!

Afbeelding

Afbeelding

Heb een beetje veel screens van het weerwolven-gedoe, ik kon niet kiezen, dus dan maar allemaal!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lisa en Evan hebben het samen erg gezellig! :fluit

Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: 60 day's Famillie Knolletjes! - dag 25!

Dank jullie voor de reacties!
En Evan word de vader, haha!
Veel screens heb ik niet kunnen maken, maar wel iets bijzonders!

Dag 26!

Afbeelding

Ten eerste even Evan op zijn scooter! :D Ik wil er wel bijvertellen dat hij op mijn screens er altijd zo ruig uitziet, maar in het echt is het echt een schatje! (vooral tegenover Lisa) :wub

Afbeelding

Anne (lisa's moeder) heeft deze lamp ooit gekocht. Helaas heeft ze hem zelf nooit gebruikt, en hem aan Lisa meegegeven als cadeautje! Lisa vond het tijd om die stoffige lamp maar eens op te poetsen!

Afbeelding

Lisa had de keuze tussen allerlei wensen! Maar een ding trok de meeste aandacht; ''fortuin''. De Knolletjes konden wat meer geld goed gebruiken, ze hadden nog maar 49 simoleons!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De wens fortuin had ik nog nooit gebruikt, maar het blijkt een gigantische wens! En we hebben er nog 2 over! De Knolletjes hebben 100.000 simoleons mgekregen! OMG dat is superveel!
Ze gaan niet verhuizen, maar er word wel gedacht over bijbouw, een kelder ofzo! Lisa had een baan bij het zakenkantoor, maar die zegt ze nu maar mooi op! Het is tijd om eens flink te feesten! :swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie