Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke namen worden het?

Peiling eindigde op zo 11 nov 2012, 14:44

Alana (m)
4
27%
Sofie (m)
1
7%
Maya (m)
2
13%
Henry (j)
0
Geen stemmen
David (j)
3
20%
Anthony (j)
5
33%
Totaal aantal stemmen: 15

273 berichten • Pagina 12 van 14

Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 365 dagen vol familie Bradshaw

Dag 38
Rob heeft besloten nog een grap uit te halen voor zijn grote dag.
Afbeelding

Walter is het hier echter niet mee eens.
Afbeelding

Afbeelding

Maar na een uurtje heeft Walter besloten Rob te vergeven aangezien het een grote dag is.
Afbeelding

Jaha het is hun verjaardag vandaag!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo zien Sindey en Rob er nu uit.
Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de vele screens, maar ik denk dat het niet zo heel veel uit zal maken voor jullie :P
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 365 dagen vol familie Bradshaw

Oké mensen, hier is een mededeling van moi.
Ten eerste wil ik zeggen dat ik blij ben met al jullie reactie's.
Maar ook moet ik toegeven dat ik er nu al niet zo heel geweldig voor sta op school :$ Ik weet het ik zou mij moeten schamen. (ik weet wel dat het uiteindelijk allemaal goed komt hoor ;) zo gaat het al 3 jaar namelijk XD).
Maar om deze redenen, en omdat ik het gevoel heb dat er niet zo heel veel gereageerd word (ik wil jullie niet dwingen tot reactie's houd daar rekening mee ;) ) zal ik nu wekelijks een update plaatsen van de familie Bradshaw.
Het spijt mij heel erg, maar de lol gaat er bij mij met deze familie langzaam vanaf als ik iedere dag of om de paar dagen aan het spelen ben. En school gaat nou eenmaal voor (A) . dus om de lol er voor mijzelf nog in te houden zal het een wekelijkse update worden.

Ik kan het trouwens nog niet garanderen, maar die wekelijkse update zal waarschijnlijk iedere zondag middag zijn ;).

(en sorry voor de vele smilies :D )

v Doet mij goed om dat te weten ;) Ik ben zelf namelijk meestal een twijfelaar snappie? Dus ik was al aan het twijfelen, ligt het aan mij. Soms moet ik mijzelf echt met rust laten :D

Laatst gewijzigd door Yolo op ma 22 okt 2012, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie