Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Bas' screentopic - Update: 17/10, pagina 8!

Hallo allemaal, ik had nog geen screentopic, dus ik dacht "ach, waarom ook niet? Je weet immers nooit!" Dus bij deze! (:


Ik heb een aantal screens van mijn nieuwe bovennatuurlijk familie, en ik stel ze graag aan jullie voor!

Eddard Ravenclaw (Ja, die achternaam komt uit Harry Potter, maar ik vind het zo'n leuke en mysterieuze naam. (A)):
Afbeelding
Eddard is een vampier. Hij is de man des huizes, en een intelligente broedzame man. Eddard is een een humerige type, maar desondanks wel vriendelijk. Het is bekend dat vampiers graag 's nachts leven, maar Eddard voelt zich helemaal thuis in de nacht, want hij is een dapperenachtbraker.

Victoria Ravenclaw:
Afbeelding(Hier neemt ze net Robert, hun jongste zoon in de maling :p)
Victoria is, zoals jullie kunnen zien, een fee. Niet zomaar een fee, maar een kinderachtige, avontuurlijke fee. Ze houdt van buiten en werkt ook graag in de tuin, want ze heeft groene vingers. Ondanks dit alles is ze toch een nette moeder, en een stereotiep fee (Victoria en Eddard zijn trouwens 'nog' verloofd).

Rowena Ravenclaw:
Afbeelding
Rowena is een tiener heks die zich thuis voelt bij het zwart. Misschien heeft dit er wel mee te maken omdat ze kwaardaardig en vals is. Wat haar ouders, Eddard en Victoria, zeggen, maakt haar niks uit, want ze is een rebelse dame. Spreuken oefenen doet ze graag in de natuur, want deze meid houdt van buiten. Dat wordt nog wat als ze opgroeit!

Robert Ravenclaw:
Afbeelding
Last, but not least: Robert!
Robert is een weerwolf. Als het volle maan is, gaat hij er graag op uit, want Robert is erg avontuurlijk. Daarbij komt dat hij een goed gevoel voor humor heeft. De rommeligste kamer is die van Robert, want hij is een slons. Voor degenen die het nog niet gezien hebben; Robert is een kind. ;)


Ik zal jullie op de hoogte houden met wat deze familie allemaal meemaakt, have fun! :D
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Bas op wo 17 okt 2012, 21:47, 17 keer totaal gewijzigd.

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Bas' screentopic - Bovennatuurlijk 7/9

De hele familie is van hun starterswoning verhuisd naar een groot, ruim huis (zelf gemaakt! (A)).
Terwijl Robert op de fiets gaat, Rowena en Eddard met de taxi, gaat Victoria met de bezem :p
Afbeelding

Aangekomen in hun nieuwe huis gaat Eddard meteen een inzichtsboek lezen!
Afbeelding

Rowena betovert Eddard met een geluksspreuk.
Afbeelding

Nu is het de beurt aan Eddard om op de bezem te vliegen! Hij gaat naar de vampier lounge (op de achtergrond zie je hun huis :D).
Afbeelding

Tja, Robert moet nog wel wat aan zijn tafelmanieren doen…
Afbeelding

Robert heeft monsters onder zijn bed ontdekt, en durft zijn kamer niet meer in! De enige oplossing is dan om op de bank te slapen…
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Bas' screentopic - Update: pagina 2!

Vandaag weer wat tijd gehad om te spelen, dus hier komen weer wat screens;

Afbeelding
Victoria heeft haar toekomst laten voorspellen. Ze moest volgens de waarzeg(st)er uit de buurt blijven van Pinguïns.

Er staat wat te wachten voor degene die op dit toilet gaat zitten! ^^
Afbeelding

Hierna vindt Victoria het tijd voor een nieuwe look!
Voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding

Kennelijk is Eddard ook onder de indruk van Victoria's nieuwe look, want meteen daarna duiken ze de kast in… (A)
Afbeelding

Terwijl Victoria het eten maakt, helpt Eddard Rowena met 'r huiswerk.
Afbeelding

En zodra de nacht valt trekt Eddard er weer op uit. Hij maakt snel nieuwe vrienden met deze geest.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Bas op za 15 sep 2012, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie