Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

fjordjes' Screens -- Geld maakt niet gelukkig, maar boos!

Het leek mij leuk om zo nu en dan screens te posten waarmee ik me bezig houd met het spelen van de sims. Soms met verhaal/bijschrift, soms ook niet.
Beetje een kruising tussen een dagboek/365 project, alleen lukt het niet altijd om te posten aangezien ik nog zoveel andere dingen te doen heb.

--------------

Een jong koppel is zo'n anderhalf jaar geleden komen wonen in dit kleine dorpje, net buiten alle grote steden. Hij komt uit de buurt, kent de mensen goed en heeft veel familie en vrienden om zich heen. Zij heeft gekozen voor hem en is voor hem in de buurt gaan wonen en heeft familie en vrienden achter haar moeten laten, waar ze soms nog veel moeite mee heeft.

Afbeelding

Naast deze bewoners woont er ook nog een harige viervoeter;

Afbeelding

(het huis moet een rijtjeshuis voorstellen alleen pasten de buren er niet meer op daarom geen ramen aan de zijkant)

Afbeelding

--------------

De volgende keer zal ik iedereen voorstellen :)

Laatst gewijzigd door fjordjes op wo 22 aug 2012, 19:17, 2 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: fjordjes' Screens -- Voorstellen

Ik zal iedereen eens voorstellen;

Dit is Diesel, een teefje die erg loyaal is, bang voor water en heel erg speels. Ze is graag in gezelschap van haar baasjes en zit het liefste bij je op schoot.
Afbeelding

Dit is Johan, hij is een workaholic maar ook goed voor andere mensen. Hij houd van buiten en is heel handig. Na zijn werk als loonwerker is hij blij als hij in bed ligt, gelukkig is hij een vaste slaper.
Afbeelding
Verdorie, stomme plumbob vergeten uit te zetten!

Dit is Marissa, ze werkt bij de welbekende fastfood keten een dorp of 4 verderop. Ze wil nog wel eens afwezig zijn, iets wat niet altijd even handig is, gelukkig lost ze dat op met een goed gevoel voor humor. Helaas is ze wel een lichte slaper maar blijft ze altijd vriendelijk. Ook is ze paardenliefhebster en kijkt graag naar paarden.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door fjordjes op wo 22 aug 2012, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: fjordjes' Screens -- Voorstellen

Al vroeg is Johan naar zijn werk gegaan, Marissa heeft nog een dagje vrij. Na wat huishoudelijke taken gaat ze even de openstaande rekeningen betalen en checkt de bank of er nog voldoende geld op staat.

Afbeelding

Potverdorie, heeft Johan alweer een hoge telefoonrekening van 450 simdollars!
Laaiend belt ze hem op.

WEL VERDORIE HEB JE NU ALWEER EEN TELEFOONREKENING VAN BIJNA 500 SIMDOLLARS?!
Afbeelding

Afbeelding

Ja sorry heb nu geen tijd om te bellen, zit op de loader.

Ik ben woest - .. *tuut tuut tuut* op je...

Shit, heeft ie opgehangen! Nou dit praten we nog wel uit, vanavond!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie