Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Familie foto's van familie Jones

Door Bigmama kwam ik op het iedee om mijn familie foto's te posten, op dit moment heb ik :
Ouders gen 1
-Chloé
-Jack
Kinderen Gen 1
-Oliver
-Charlotte
-Skye

Hier zijn een paar foto's

Lekker aan het spelen

Afbeelding

Gezellig samen joga doen

Afbeelding

Spelen met de hond

Afbeelding

En weer zwanger!

Afbeelding

Binnenkort meer!

Laatst gewijzigd door IK-zal-winnen op za 11 aug 2012, 19:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Familie foto's van familie Jones

Leuk! Oliver is zoo schattig op die eerste foto!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
IK-zal-winnen
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
166
Lid geworden op:
ma 20 dec 2010, 18:55

Re: Familie foto's van familie Jones

Ik heb hier weer 2 foto's

Afbeelding
Gelukkig was Jack een keer thuis, zo kon ik een keer een dagje rust nemen en even lekker naar het strand. Het was zo vredig. Ik begon na te denken over mijn levenswens en mijn baan. Ik had een baan als kinderdagverblijf medewerker niveau 5 (het hoogste) en wilde ook nog 2 extra kinderen erbij. Soms dacht ik erover na om even een stop te nemen met mijn carrière. Maar ik vond het zo leuk... Ach wat zat ik te denken. Ik heb rust vandaag. Ik keek uit over de stille zee die hier in appaloosa plains was. Ik vond het prachtig. Ik bleef de hele dag liggen en toen de zon onder ging. Ging ik naar huis.

Afbeelding

's morgens vroeg dacht ik eraan, dat Charlotte de enige was die nog moest leren lopen. Ze was wel een beetje een kluns. Ze viel bijna bij elke stap. ''Kom dan Charlotte, kom'' Zei ik op een lieve toon. Ze liep 2 passen en viel weer. Het was best grappig om te zien maar het werd vermoeiend. Toen ze het eindelijk na 2 weken kon was ik echt blij.

---------------------------------

Zo dat waren weer 2 screens.... En ik had zin om er een tekstje onder te zetten

Laatst gewijzigd door IK-zal-winnen op zo 12 aug 2012, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie