Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

74 berichten • Pagina 3 van 4

Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Tududu sreens :3 "Rue's Lullaby"

Hele mooie laatste shoot. :wub
Ik heb van die Hunger Games pas gehoord en was daar niet pas een film uit of serie?
Heb ergens de klok horen luiden.....enz.Is dit een beetje interessant?

Mijn hubby (husband) had het hierover en ik denk dan toch dat we dit maar eens moeten bekijken.
Dankjewel voor de superleuke informatie. :D

Laatst gewijzigd door Big Mama op do 20 sep 2012, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Tududu sreens :3 "Rue's Lullaby"

Big Mama schreef:Hele mooie laatste shoot. :wub
Ik heb van die Hunger Games pas gehoord en was daar niet pas een film uit of serie?
Heb ergens de klok horen luiden.....enz.Is dit een beetje interessant?
OOMG (bereid je voor: extreme fangirlattack xD)

The hunger games gaat over een land dat vroeger Noord-Amerika was en dit land heet Panem. Panem heeft 13 Districten en één hoofdstad; The Capitol. 74 jaar geleden was er een opstand in Panem en The Capitol heeft District 13 helemaal platgebrand. Om de inwoners van de andre 12 Districten er aan te herinneren dat The Capitol altijd sterker zou zijn dan de Districten, worden er uit elk District 1 jongen en 1 meisje tussen de 12 en 18 jaar, uitgekozen en naar een arena gestuurd om te vechten voor hun dood. Katniss is een meisje van 16 jaar dat uit District 12 komt heeft één zusje en haar moeder. Haar vader is overleden bij een mijn-ongeluk, vanaf toen heeft Katniss de zorg voor haar moeder en zusje overgenomen. Ze heeft leren jagen van haar vader (illegaal) en Katniss heeft Gale daar ontmoet. Nou lang verhaal kort: Gale en Katniss, friendzone overload. Dit jaar is het eerste jaar dat het zusje van Katniss mee moet doen, Prim(rose). Je kan ook bonnen krijgen, voor graan en olie en dan gaat je naam er meerdre keren in. Katniss naam doet dit jaar 20 keer mee en die van Prim maar één keer. De kans dat de naam van Prim getrokken zou worden uit de glazen bal is heel klein, maar toch werd haar naam gekozen. Katniss bood zich aan als vrijwilliger om in haar plek de arena in te gaan. In District 12 is het zo: als jij wordt gekozen om de arena in te gaan, ga je eigenlijk gewoon dood. De kinderen zijn lang niet zo sterk als de kinderen uit andere Districten. Toen werd de jongen getrokken: Peeta Mellark. Toen de vader van Katniss net dood was had hij haar wat brood gegeven, en Katniss heeft het gevoel dat ze hem altijd wat verschuldigd is. En nu moet ze hem vermoorden om te blijven leven..

Als je meer wilt weten moet je het zeggen, ik ben bang dat ik anders te veel ga spoileren :sweatdrop :sweatdrop Trouwens er zijn 3 boeken en nu nog één film en dat is de eerst XD Volgend jaar komt de volgende film al :swing :swing :swing
~RAWR~
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Tududu sreens :3 "huishouden van het moment enzoo"

Ik ben het met iedereen eens dat je sims erg mooi :D zijn maar ook erg dun. :O
Nou heb ik met jou een dagboek gevolgd en heb daar wat meer over je leren kennen. ;)
Dat jij niet ziet dat jouw sims zo dun zijn is toch wel opvallend,misschien kan je je sims eens vergelijken met andere sims op het forum.
Eigenlijk maakt iedereen gewoon slanke sims maar daar zit toch duidelijk iets meer op het skelet.
Ik zou zeker even de moeite nemen om te vergelijken. ;) :knuffel

v Nee hoor zo bedoel ik het helemaal niet.En als dat zo overgekomen is dan spijt me dat enorm. :$
Maar ik blijf zeggen dat je sims erg dun zijn en dat dat opvallend is.
Er zijn genoeg mensen hier op het forum die geweldig mooie sims maken en die zijn niet zo dun.
En daarbij ben ik niet de enige die het opgevallen is.

Laatst gewijzigd door Big Mama op di 16 okt 2012, 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Tududu sreens :3 "huishouden van het moment enzoo"

Ik vind het raar dat de vrouwen bij mij ook altijd op hun dunst zijn, maar niemand dat opvalt? :sweatdrop En nu ineens wel. Misschien ligt het aan de skin ofzo? Al vind ik die man wel heel dun, als ik eerlijk ben. :$

Ik dacht ook meteen aan je dagboek... en dat jij daar een dagboek over had, wil niet zeggen dat iedereen ze daarom te dun vind. Vast niet iedereen die voor me reageerde wist dat je een dagboek erover had.
Just be kind.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Tududu sreens :3 "huishouden van het moment enzoo"

zoetje753 schreef:Oké dus inprisipe kan iedereen zijn/haar slider helemaal op niks zetten, maar als iemand als ik het doe of iemand die niet zeker is van zichzelf ofzo, dan is het opvallend ofzo??

Zoals Matthieu al zei; het kan aan je skin liggen. Het is namelijk een skin met heel veel bot op het lichaam. Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi, want ja.. dan gaan je Sims een verkeerde indruk opwekken bij mensen.

Dit ligt niet aan je lage zelfvertrouwen of je dagboek.
Het is gewoonweg niet mooi en je bent zeker niet de enige die het hoort als een Sim veel te eng mager oogt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Tududu sreens :3 "huishouden van het moment enzoo"

Nieuwe shoot enzo
Tsja het was zegmaar de bedoeling om de tekst in de plaatjes te doen maar dat progamma werkt niet mee -_-'

Afbeelding
I can't do this anymore, I don't want this anymore. The bad voice my head have to go.. No I won't because I am you. NO! GO AWAY! Who am I kidding she never goes away. And you don't want me to. You want me to stay. Because without me you're nothing but a weak person who isn't strong enough to fake a damn smile.

Afbeelding
My boyfriend was with me today he said he wanted to go see a movie. But when he came in he looked serious at me and said: "We need to talk" Just at that moment I wanted to sit on my bed, but I dropped on the floor.
"What's wrong?" He has tears in his eyes.
"I can't do this anymore.."
"What are you talking about.?"
"Don't you see it? You're so si.."
"NO I'M NOT!"
"Everytime I'm not around I'm scared that you will kill yourself, or you will just die.."
"Why are you saying that?" You know that's not true, YOU. ARE. FAT. I know the voice doesn't lie.
"You can't see it, can you?"

Afbeelding
He tries to hug me but I just stand there. Can't say anything.
"I still love you.." He whispered in my ear. Still not hugging back.
"Come on just say something to me!" NO YOU WON'T
"You still won't talk to me? Well fine, all I want for you is that you will be better but.."
"YOU DON'T KNOW WHAT YOU ARE TALKING ABOUT!" come on don't let him ruin our friendship
Afbeelding
"I AM NOT SICK! I'M JUST TRYING TO BE ** PERFECT!"
"There's nothing wrong with perfect but you are not perfect.."
"I KNOW I'M TRYING TO BE!"
"YOU KNOW WHAT? AS SOON AS YOU ADMIT YOU HAVE A PROBLEM YOU CAN COME BACK TO ME!"
He don't get it, he doesn't want to be perfect. You should be happy he isn't around you anymore, now you can do even more to be perfect. He was just jealous. Now go and check yourself in the mirror. But I don't want to.. Just check the mirror. NO! YOU WILL CHECK THE DAMN MIRROR! I don't want to fight this anymore..
Afbeelding
Do you see al the fat?
Yes..
Well you know what you have to do..
But I don't want to..
If you don't you're wasting my time and than I will leave..
Instead of listening to the voice I walk to the kitchen. I grab every bag of chips I can find and start to eat everything I can find. Two hours later all the junkfood in the house are gone.
~RAWR~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie